کد خبر: 6900
سرویس: نوروز نامه
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
زروانی / رییس صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه صنعت نفت

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را به کارکنان، بازنشستگان و خانواده ارجمند آنان تبریک گفت.

متن پیام افخم زروانی به این شرح است: 

فرا رسیدن سال نو و ایام بهاری را به شما همکاران محترم و همه‌ی اعضای خانواده‌ی بزرگ صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. سال ۹۹ نیز با همه‌ی سختی‌های ناشی از شیوع کرونا به پایان رسید و خدای مهربان را شاکرم که توفیق خدمت به پیشکسوتان و بزرگواران صنعت نفت را به بنده و همکارانم، عطا فرمود.

در سالی که گذشت، با وجود محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، تلاش‌ها و برنامه‌های صندوق، همچنان به توسعه و ارائه‌ی خدمات باکیفیت، معطوف بود و با یاری حق‌تعالی و دعای خوبان، شاهد هستیم که آمار و ارقام نیز موفقیت صندوق در پیشبرد برنامه‌هایش را تأیید می‌کنند.

امیدوارم که در سال جدید هم در پرتوی همیاری و همکاری شما عزیزان، ثبات و نظم جاری، ادامه داشته باشد و خدمات صندوق‌ها در ابعاد مختلف، چه از نظر کمی و چه کیفی، ارتقا یابد.

بسان گذشته اعلام می‌کنم که به حمایت تک‌تک شما بزرگواران بازنشسته، در جای‌جای ایران اسلامی، دلگرم هستیم و همیشه قدردان همراهی‌تان با برنامه های صندوق، خواهیم بود.

در پایان، از درگاه خداوند متعال برای همه‌ی بازنشستگان عزیز صنعت نفت و خانواده‌ی محترم‌شان، سلامت، بهروزی و سعادت مسئلت می‌نمایم.
 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • احمدی 58.... IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    0 0
    من هم نوبه خودم به جنابعالی و همکاران صندوق به خصوص نمایندگی یزد تبریک می گویم امیدوارم همیشه اخبار خوب بشنویم . سال سختی بود اما گذشت. خدا به همه سلامتی بدهد .
  • مهدی IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    0 0
    با سلام وقت بخیر و خدا قوت ،سال نو را به شما عزیزان و همکاران و هم میهنان عزیزمان تبریک و تهنیت میگویم و سال خوبی در پیش داشته باشید
  • طوس جوهری IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 0
    متقابلا سال نو بر شما و همکاران محترم صندوقهای بازنشستگی نفت مبارکباد امیدواریم سال آینده سال خوبی برای همه ما باشد . طوس جوهری کردستان
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 0
    خواهر گرامی سرکار حانم زروانی متقابلا عید نوروز و فرا سبدن سال نو را به شما کلیه کارکنان و اولیای امور، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند مهربان برای سرکار محترم و همه همکاران عزیزتان، تندرستی. موفقیت آرزومند است. وظیفه خود میداند به رسم حق شناسی از تلاش های خستگی ناپذیر و مساعی ارزنده کلیه اولیای محترم صندوق از صدر تا ذیل ب مدیریت داهیانه سرکار انجام گرفته و خواهذ گرفت،تشکر و تقدیر بنماید. خدا را بر آن بنده بخشایس است که خلق از وجودش در آسابس است مزید توفیقات‌ آن خواهر دلسوز ‌را آرزومند است با اخترام فراوان خشکباری
  • ورتانیان IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 0
    سال نوی شما مبارک باشد از تمام زحمات شما و دیگر پرسنل بویژه نماینگی مرکز تهران سپاسگزاریم
  • 64419 US ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 0
    خسته نباشید جانانه نوروز بر همگان و خانواده محترم صندوق نفت مبــارک باشد
  • روح انگیز طلائی واحد US ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    0 0
    سال نو سالی پر از امید موفقیت و بهروزی برای اعضای محترم صندوق و تمام خانواده نفتیهاارزو میکنم

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =