حبیب زاده

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی، درگذشت پیشکسوت صنعت نفت، فریدون حبیب زاده خامنه، رئیس کانون بازنشستگان مازندران را تسلیت گفت.

متن پیام صندوق به شرح زیر است: 

 بازگشت همه به‌سوی اوست

باخبر شدیم پیشکسوت فرهیخته شادروان جناب آقای فریدون حبیب‌زاده خامنه، رئیس فقید هیأت مدیره کانون بازنشستگان مازندران امروز سه‌شنبه چهارم آذرماه دارفانی را وداع گفت. مرحوم حبیب‌زاده خامنه در مهربانی، عطوفت، صداقت و دلسوزی برای آحاد جامعه ازجمله همکاران صندوق‌ها و بازنشستگان از سرآمدان روزگار خویش بود.

درگذشت ایشان موجب تأثر و اندوه فراوان همکاران در نمایندگی استان مازندران و ستاد شد، که به یقین این ارتباط عاطفی ناشی از حسن اخلاق و رفتار مرحوم حبیب‌زاده بوده است. افزون بر صفات و ویژگی‌های بارز اخلاقی ایشان، آن مرحوم، خدمات شایانی به جامعه بازنشستگان صنعت نفت در طول سالهای متمادی در کسوت صندوق‌ها و کانون‌ها انجام داد که امید است به فضل خداوند متعال این پرونده خدمت به خلق موجب علو درجات آن مرحوم شود.

صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، درگذشت جناب آقای حبیب‌زاده خامنه را محضر خانواده محترم آن مرحوم، بازنشستگان ارجمند استان مازندران و دیگر کارکنان تسلیت عرض می‌کند و برای ایشان رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان آن مرحوم صبر و سلامتی مسألت می‌کند.

ضمناً برگزاری نشست امروز سه‌شنبه که قرار بود به‌شکل ویدئو کنفرانس برگزار شود، به احترام ایشان به هفته آینده موکول می‌شود.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =