معارفه حسین زاده

آئین معارفه ولی حسین‌زاده به عنوان سرپرست جدید منطقه ۲ با حضور رئیس صندوق‌ها روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه در اهواز برگزار شد.

افخم زروانی، رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: خدمات صندوق‌ها در منطقه ۲ طبق برنامه در حال انجام است و به امید خدا با حضور سرپرست جدید روند ارائه خدمات شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی گفت: بهره‌مندی بیشتر از فناوری اطلاعات موجب آن خواهد شد تا از حجم مراجعه‌ای حضوری به نمایندگی کاهش یابد در همین زمینه سامانه سما از فروردین‌ماه امسال وارد مرحله بهره‌برداری شد که به مرور خدمات دیگری به آن افزوده خواهد شد.

رئیس صندوق‌ها با اشاره به استفاده از سامانه سما برای ثبت تقاضاهای ۲ ماه علی الحساب و افزایش پرداختی‌های آن افزود: امسال یکی از دستاوردهای مهم صندوق در عرصه فناوری روی داد. از این رو، صندوق‌ها از سامانه‌ای الکترونیکی - خدماتی کاملا مستقل بهره‌مند شده است.

در ادامه این آئین، ولی حسین‌زاده سرپرست جدید صندوق‌ها در خوزستان گفت: شرایط  دشوار کار ناشی از حضور در مناطق نفت‌خیز، موجب شده است تا کارکنان در دوران بازنشستگی‌یشان با پیامدهایی مواجه شوند. از این رو، خدمت‌رسانی در خوزستان از اهمیت بیشتری برخوردار است. باید کوشش کنیم ضمن ارائه خدمات جاری، مسائل و محدودیت‌ها را شناسایی و جهت رفع آن‌ها اقدام کنیم.

در این آئین، حسن ابراهیمی مشاور رئیسه هیات‌رئیسه و رئیس حراست، محسن رامین معاون بازنشستگی و رفاه، ابراهیم معنوی رئیس روابط عمومی، مسئول درمان و مسئول مالی منطقه، روسای نمایندگی‌های منطقه ۲ و همچنین کارکنان نمونه منطقه نیز حضور داشتند.

برای مشاهده آلبوم تصویری این خبر اینجا کلیک کنید. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • کمال رابعی نیا IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    2 0
    با سلام، مسئولیت جدید به آقای حسین زاده تبریک و برایشان موفقیت مسئلت دارم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =