کد خبر: 5391
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
ا

مراکز مختلف درمانی و تشخیصی جدید به فهرست محل های طرف قرارداد صندوق ها برای بازنشستگان صنعت نفت افزوده شد.

 دومین نشست شورای درمان صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در امسال، امروز (دوشنبه، 10 تیرماه) با حضور رئیس و معاونان بهداشت، درمان و سلامت، امور بازنشستگی و رفاه، امور مالی، بودجه و تامین منابع و پزشکان صندوق ها برگزار شد. در این نشست، شرایط عمومی، تخصصی و جغرافیایی مراکز جدید و ظرفیت آنها به تناسب پراکندگی و ویژگی های جمعیت طبی تحت پوشش صندوق ها بررسی شد.

بر اساس این گزارش، عقد قرارداد با یک بیمارستان پیوند اعضا و دو مرکز خدمات درمانی در منزل برای شیراز، یک داروخانه در اصفهان، دو مرکز چشم‌پزشکی، یک مرکز پزشکی هسته‌ای، یک خدمات پزشکی در منزل در تهران، یک مرکز پزشکی هسته‌ای در کرج، یک آزمایشگاه و یک مرکز رادیولوژی فک و صورت در اهواز، یک آزمایشگاه در ماهشهر، یک مرکز فیزیوتراپی و یک آزمایشگاه در بهبهان، یک آزمایشگاه در دزفول، یک مرکز جراحی محدود، یک مرکز رادیولوژی فک و صورت، یک مرکز پزشکی هسته‌ای، یک مرکز فیزیوتراپی و یک آزمایشگاه در آبادان، پس از آنکه شرایط عمومی و تخصصی هر کدام به شکل جداگانه بررسی شد مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین، شورا به معاون درمان ماموریت داد برای بررسی بیشتر چند دستورکار پس از بازدید میدانی گزارش را به این شورا ارسال کند. بنابراین به زودی معاون درمان صندوق ها به یکی از استان ها سفر خواهد کرد.  

نشانی و نام کامل مراکز جدید مصوب، پس از انجام امور اداری به زودی در فهرست منتشر شده در سایت  قرار خواهد گرفت. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =