توضیحات

روابط عمومی صندوق های بازنشستگی صنعت نفت خبر منتشر شده در یک کانال تلگرامی درباره صندوق ها را فاقد صحت و درستی می داند.

روابط عمومی صندوق های بازنشستگی صنعت نفت خبر منتشر شده در یک کانال تلگرامی درباره صندوق ها را فاقد صحت و درستی می داند. ثبات و وضعیت مطلوب و رو به رشد شرکت سرمایه گذاری و صندوق های بازنشستگی صنعت نفت بهترین پاسخ به اینگونه ابهام هاست.

در این توضیح آمده است: پس از تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور عزیزمان ایران از سوی اتحادیه اروپا وضع شد بخشی از پروژه ها و دارایی های صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت که از پروژه های سرمایه گذاری و درآمدزای تعریف شده در خارج از کشور بود تعلیق و متوقف شد. مدیران و کارشناسان شرکت های سرمایه گذاری صندوق بر مبنای وظیفه ذاتی خود که تامین سرمایه و افزایش دارایی های صندوق بازنشستگی نفت و عقد قراردادهای سرمایه گذاری با طرف های خارجی است در راستای تعاملات دو جانبه و چند جانبه می بایست به سایر کشورها سفر کنند که این موضوع در گذشته بوده و در آینده حتما هم تکرار می شود.

در همین راستا هیاتی سه نفره ماموریت یافتند با هدف تعیین تکلیف و انتخاب پیمانکار جهت مرمت و بازسازی و قابل بهره برداری ساختن ساختمان لندن که از دارایی های صندوق در کشور انگلستان است و به دلیل تحریم ها طی 10 سال گذشته بلاستفاده مانده بود و امکان دخل و تصرفی در آن نبود ، همچنین بررسی پروژه های سرمایه گذاری و بررسی نقل و انتقالات مالی عازم لندن شدند.کل هزینه اقامت این هیات در هتل 4 ستاره ای در لندن در مجموع 4000 پوند گردید که بسیار کمتر از رقمی است که گردانندگان آن کانال تلگرامی با محاسبات خود با آن رسیده بودند.

بر خلاف ادعای ذکر شده در متن خبر مذکور " مبنی بر تماس با صندوق برای ارزیابی صحت خبر مذکور"، اعلام می گردد، هیچگونه تماسی در این زمینه از سوی گردانندگان این کانال تلگرامی با روابط عمومی صندوق ها برقرار نشده است در حالی که رویکرد صندوق ها ارتباط موثر با همه رسانه ها به جهت تامین منافع بازنشستگان و شاغلان است.

در مطلب این کانال تلگرامی هم چنین با طرح موضوع "پاداش های نجومی" در هیئت رئیسه صندوق ها بازنشستگی نفت بدون اشاره به هیچ بینه و دلیل روشنی، تنها سعی شده است با طرح موضوعی موهوم و بی اساس آرامش خاطر جامعه بازنشستگان محترم صنعت نفت را مکدر نماید که در این خصوص به اطلاع می رساند کلیه پرداخت های صندوق بازنشستگی صنعت نفت بر مبنای مکانیزمی شفاف ، روشن و بر اساس مصوبه های قانونی هیأت امنای محترم صندوق صورت می گیرد و در خصوص پاداش سالانه هیات رئیسه این پرداخت طبق مصوبات مذکور معادل حداکثر دو ماه پایه حقوق و تا سقف مشخصی امکان پذیر است و الصاق برچسب نجومی تنها و تنها در راستای جهت دهی و انحراف ذهن مخاطبان صورت گرفته است .

انتشار این گونه مطالب در شرایط حساس انتخابات را نمی توان جز با هدف آسیب رساندن به جریان رو به رشد فعلی دانست هر چند ملت سرافراز ایران با حضور خویش و انتخاب اصلح نشان دادند که به اینگونه جوسازی ها اهمیتی قائل نیستند، ضمن آنکه هم اکنون ثبات و وضعیت مطلوب و رو به رشد شرکت سرمایه گذاری و صندوق های بازنشستگی صنعت نفت بهترین پاسخ به اینگونه ابهام ها در این حوزه است.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =