کد خبر: 6454
سرویس: رویدادها
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
پیامک

چند کاربر فضای مجازی به دل شان الهام شده که فرانشیز کارمندان حذف شده است حالا پیامک بزنید تا فرانشیز ما هم حذف شود اقدامی که بیش از هر چیز موجب درآمدزایی شرکت‌های تلفن همراه می شود.

صبح روز سه‌شنبه ۹۹/۹/۴ خبر دادند که متأسفانه، ریاست محترم کانون بازنشستگی صنعت نفت استان مازندران، زنده‌یاد آقای حبیب‌زاده، بر اثر سکته‌ی مغزی درگذشته‌اند؛ لذا، به‌دلیل تألم و تأثر ناشی از فقدان این انسان شریف و دوست‌داشتنی و به منظور پاسداشت خدمات و یاد عزیز ایشان، جلسه‌ی مجازی با کانون ها لغو شد و به هفته‌ی آینده موکول گشت. دعا می‌کنیم که روح بزرگ آن مرد باوفا و مهربان، قرین رحمت الهی باشد و خداوند به خانواده‌ی آن مرحوم، صبر و شکیبایی عنایت فرماید.

قرار بر این بود که در آن تاریخ، دومین جلسه‌ی هیأت رئیسه‌ی صندوق‌ها با رؤسای کانون‌های بازنشستگی، به‌صورت مجازی برگزار شود. موضوع جلسه نیز «بحث در مورد بهداشت، درمان و فرانشیز» بود.

و اما بعد، درمورد «فرانشیز» همه شما می‌دانید اگر بازنشستگان به هر کدام از هزار مرکز درمان خصوصی طرف قرارداد با صندوق مراجعه کنند و خدمات درمانی بگیرند، صندوق ۹۰% هزینه این مراکز را از محل کارفرما پرداخت می کند. ۱۰% آن‌را به‌عنوان فرانشیز به‌صورت قسطی از مستمری کسر می‌کند.

شاغلان تاکنون از این تسهیل برخوردار نبوده‌اند و هنوز هم برخوردار نیستند!

چند روز قبل شرکت ملی نفت برنامه ریزی کرده است که صرفاً درمورد بیماران کرونایی، فرانشیز مربوطه را به‌صورت قسطی از فیش حقوقی شاغلان کسر کند. تازه کارمندانی که دچار بیماری کرونا می‌شوند درمورد فرانشیز با بازنشستگان یکسان شده‌اند!

از سوی دیگر، چند نفر از دوستان ظاهرا به دل شان الهام شده بود که فرانشیز کارمندان حذف شده و از دیگران خواسته اند تا آنها هم پیامک بزنند. لذا از روز دوشنبه و سه‌شنبه تعدادی پیام کوتاه به صندوق  ارسال شده که موجب درآمدزایی برای شرکت های تلفن همراه شده است!

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =