کد خبر: 6453
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
درمان

بازنشستگان برای تمام موارد بستری در مراکز طرف قرارداد فرانشیز را قسطی می‌دهند در حالی که شاغلان صنعت نفت در صورت بستری در مراکز درمانی طرف قرارداد فقط برای بیماری کووید ١٩ فرانشیزشان تقسیط می‌شود.

درباره فرانشیز درمان شاغلان صنعت نفت در تلگرام مطلب غیر موثقی منتشر شده و به فرانشیز بازنشستگان ارتباط داده شده است. لذا تصریح می شود درباره میزان فرانشیز شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت مانند گذشته، مقررات صنعت نفت جاری است و تغییری در میزان پرداختی فرانشیزها روی نداده است.

صرفا برای شاغلان در صورت بستری در مراکز طرف قرارداد و فقط برای بیماری کووید ١٩ فرانشیز تقسیط می شود که مشابه خدمات به بازنشستگان است با این تفاوت که بازنشستگان برای تمام موارد بستری در مراکز طرف قرارداد فرانشیز را قسطی می دهند. 

در پایان توصیه می شود برای پیگیری و اطلاع از رویدادهای حوزه درمان، مستمری و یا هرگونه خدمات و پرداختی، از منابع موثق خبری استفاده کنید. چرا که در برخی موارد مشاهده شده، افراد غیرمسئول با تهیه پیامک و انتشار آن در گروه های تلگرامی، مخاطبان را به انجام کاری که اساس و پایه اطلاعات آن اشتباه است، ترغیب می کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • على اكبر على اكبرى IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    با تشكر از اطلاع رسانى شما
  • محمود ک.ن IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام و خدا قوت به همیه کارکنان نمایندگی‌هایه سراسر کشور اللخصوص مرکزی و عزیزان زحمت کش نشریه زندگی..... از اطلاع رسانی در تمام موارد ممنون و سپاسگذارم و وظیفه خود میدانم که تشکر و قدر دانی ویژه ای از کارکنان زحمت کش نشریه برای اطلاع رسانی مطلوب و به موقع و عزیزان زحمت کش واحد مالی و مستمری خداییش همیشه بدون تأخیر و زیاد هم پیش اومده زودتر تاریخ موعد واریز شده همگی خسته نباشید و خدا قوتتان دهد و در کل از همیه مسئولین عزیز و زحمت کش و دلسوز ممنون و متشکر و بابت تمامیه زحماتشان و دلسوزیشان و ....... از صمیم قلبم ❤️ برای همگی از خداوند طول عمر و سلامتی و پایندگی آرزومندم (الهی آمین)

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =