گزارش مالی

صورت‌های مالی تلفیقی منتهی به سال مالی ۹۹ (۹۹/۲/۳۱)، با حضور اعضای هیئت رئیسه‌ی صندوق‌ها به عنوان مجمع سالانه‌ی شرکت سرمایه‌گذاری اهداف طی ۲ نشست در روزهای شنبه و یکشنبه، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه، به تصویب رسید.

در این نشست‌ها، گزارش فعالیت‌های هیئت مدیره، منتهی به ۹۹/۰۲/۳۱ به مجمع عمومی نیز ارائه شد و نسبت به انتخاب و معرفی روزنامه رسمی جهت درج آگهی، حسابرسی مستقل و بازرسی قانونی نیز اقدامات لازم صورت گرفت.

مواردی از جمله: وضعیت شرکت‌های فرعی و وابسته، وضعیت مالی پروژه‌های جاری، درصد پیشرفت پروژه‌ها و میزان سرمایه‌گذاری‌ها هم در صورت‌های مالی مصوب، تصریح شده است.

این نخستین مصوبه‌ی اعضای جدید هیئت رئیسه‌ی صندوق‌ها در مجمع شرکت سرمایه‌گذاری اهداف است که در زمینه‌ی صورت‌های مالی سالانه مصوب می‌شود و در سامانه‌ی اطلاع‌رسانی کدال، به ‌نشانی codal.ir انتشار می‌یابد.  اینجا + 

محمدمهدی رحمتی، رئیس هیئت رئیسه؛ علی کاردر، نائب رئیس؛ حمیدرضا عراقی، محمد مصطفوی و طاهره جعفری اعضای هیئت رئیسه، به‌عنوان اعضای مجمع و مصطفی زین‌الدین، افخم زروانی و عباس بنی‌شریف به‌عنوان هیئت مدیره شرکت اهداف، به‌همراه امید قائمی مدیرعامل و مدیران آن شرکت، حاضرین در این جلسه بودند؛ در این نشست مصطفی امیدقائمی، به‌عنوان دبیر و زهرا امیرفتاحی و محمد رحمانی، به‌عنوان ناظر انتخاب شدند.

نشست‌ مجمع شرکت اهداف طی دو روز (۳۰ و ۳۱ شهریورماه) و به‌مدت ۱۵ ساعت انجام شد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =