کد خبر: 6238
سرویس: معرفی فیلم
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
معرفی فیلم/ هزار تو

فیلم هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی و نویسندگی طلا معتضدی می باشد که بعد از یک سال آبان ماه ۹۸ اکران خود را در سینماها کشور آغاز نمود. این فیلم پیش از این لابیرنت نام داشت که به هزارتو تغییر نام داد. در ادامه به معرفی خلاصه داستان و بازیگران فیلم می پردازیم.

بازیگران فیلم هزارتو

شهاب حسینی / ساره بیات / پژمان جمشیدی / غزال نظر / فریبا جدیکار / علیرضا ثانی فر / شیرین یزدان بخش / مریم معصومی

داستان فیلم هزارتو چیست ؟

«زندگی یه هزارتوی پیچیده‌است، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجهش نمیشی!»

فیلم در مورد گم شدن کودکی به نام بردیا می باشد. 

توضیحات کارگردان در مورد داستان و سوژه فیلم

گمشدن کودک در فیلم برای من موضوع بسیار مهمی بود، به خصوص که طی چند سال اخیر می‌دیدیم که کودکانی چون بنیتا و آتنا گم می‌شوند. فکر کردم این موضوع گم شدن کودکان موضوع بسیار دردناکی است و حس کردم که این موضوع دردناک و سخت را در یک بستر خانوادگی و اجتماعی روایت کنم تا بتواند نه تنها جذاب‌تر باشد بلکه حرف و هشداری از دل آن بیرون بیاید که تأثیر مهمی را در خانواده‌ها بگذارد تا به خاطر آورند اشتباه، غفلت و سهل انگاری بزرگترها می‌تواند روی سرنوشت یک کودک تأثیرگذار باشد.

ترابی در پاسخ به این پرسش که درباره موضوع موردنظر تا چه اندازه تحقیق کرده است و آیا با خانواده قربانی‌ها نیز دیدار کرده است یا خیر، گفت: شروع ماجرا از اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شد، شکل گرفت، اما در ادامه و زمانی که فیلمنامه در حال شکل گرفتن بود، با ۴ مورد از خانواده‌هایی که چنین اتفاقی برای آنها رخ داده بود دیدار و صحبت کردیم و تلاش کردیم حال و روز و اتفاقاتی که بین اعضای خانواده رخ می‌دهد را به تصویر بکشیم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =