کد خبر: 6209
سرویس: جوابیه
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
تکذیب شد

در برخی از گروه‌های گفتگوی اینترنتی بازنشستگان، مطلبی درخصوص هزینه‌ی برگزاری جشن برای گروهی از بازنشستگان ارجمند یا اهدای هدیه به ایشان منتشر شد که صحت ندارد.

به گزارش oipf.ir _ در برخی از گروه‌های گفتگوی اینترنتی بازنشستگان، مطلبی درخصوص هزینه‌ی برگزاری جشن برای گروهی از بازنشستگان ارجمند یا اهدای هدیه به ایشان منتشر شد که صحت ندارد. البته مطرح‌کنندگان این مطلب، با هدف صیانت از منابع صندوق‌ها، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند؛ اما براساس بررسی‌های صورت گرفته در صندوق‌ها، چنین هزینه‌ای نبوده‌ است و ضیافت یا جشنی نیز از سوی صندوق‌ها برگزار نشده‌ است. گردهمایی فرهنگی کانون‌ها نیز با مجوز شورای فرهنگی انجام می‌شود.

شایسته است چنانچه فردی از هرگونه تخلف اطلاعاتی دارد، به جای طرح ادعا، که تنها نگرانی و تحریک احساسات دیگران در فضای مجازی را در پی دارد، مستندات خود را به مراجع ذیصلاح تقدیم نماید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • شاقلی الهی IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    سلام. ممنون که به فکر ما هستید کمال تشکر رادارم دعای سلامتی وتندرستی ۱از هر موضویی برای مابهتر است که همه همکاران بزرگوارم درصحت وسلامت بوده وما الان همگی بهترین خاطره هایی که شما مسعولین محترم در رابطه با کمکهای بسیاری در همت انجام هست راپیگیر هستید .ممنون از لطف شما بزرگواران سپاسگزاریم اگر شما بزرگواران زحمت کشیدید ودر حق ما انجام میدهید نهایت تشکر رادارم دعای سلامتی وتندرستی برای همه شما بزرگواران وضعیت معیشت بازنشستگان که زحمات فراوانی کشیده اید را هرگز فراموش نکرده وقدر دان آن هستیم . ممنون. ممنون

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =