کد خبر: 5895
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
کارت بانک پاسارگاد/ رفاهی

مبلغ ۶۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه خرید لباس ورزشی امروز (چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه) در کارت رفاهی بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت واریز شد.

این شارژ در جیب نقدی کارت رفاهی (پاسارگاد) بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت انجام شد. به‌وسیله آن دارندگان کارت از هر محلی که تمایل دارند می‌توانند اقدام به خرید لباس ورزشی کنند. 

کارت رفاهی دارای 2 جیب اعتباری و نقدی است که جیب اعتباری آن برای ورزش و جیب نقدی آن برای خرید است. انواع پرداختی‌ها مانند کمک‌معیشت و کمک‌هزینه خرید لباس ورزشی در جیب نقدی شارژ می‌شود. نحوه استفاده از جیب نقدی مانند سایر کارت‌های بانکی است. اگر کارت را در دستگاه‌های رایج خرید بکشید به‌طور خودکار جیب نقدی آن فعال می‌شود و اگر در مراکز ورزشی طرف قرارداد صندوق‌ها آن را بکشید به‌طور خودکار جیب اعتباری آن فعال می‌شود. 

برای استفاده از اخبار صندوق ها در تلفن همراه اینجا کلیک کنید. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • فرخ لقا عبادی خلجی IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    13 6
    سلام خسته نباشید ممنون ازاطلاع رسانیتون. آیا از تمام لوازم ورزشیها میتونیم خریدکنیم؟ محدودیتی نداریم.چون چند تافروشگاه خاص که قبلا" بودند چیز بخصوصی نداشتند یا قیمتهاشون سرسام آور بالا بود . ممنونم

    پاسخ سایت: این مبلغ همان طور که گفته شده است در جیب نقدی واریز شده است لذا از هر محل که تمایل دارید خرید را انجام دهید.

  • بخشعلی سلمانپور IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    12 2
    باسلام .وتشکر فراوان از دست اندر کاران مجموعه واقعا سپاسگزاریم.
  • ایرج توانایی US ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    5 3
    از اینکه هیات رییسه صندوقها به درد دل و مشکلات بازنشستگان و بازماندگان پی برده اند,و دارند کمک میکنند, بدین وسلیه تشکر میکن امیدوارم در مورد تعدیل اضافه حقوق با توجه به تورم گفته شده توسط دولت اقدام کنند.
  • ارزو IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    2 0
    با سلام باتوجه به شیوع بیماری کرونادر کشور و عدم شرکت در مراکز ورزشی لطفا کاری کنید که بتوانیم از اعتبار کار تمان به صورت نقدی استفاده کنیم.باتشکر

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =