کد خبر: 5870
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نشست اعضای کانون مشهد با خانم زروانی و معاونین صندوق ها

رئیس صندوق‌ها در پیامی، درگذشت جناب آقای سید عبدالامیر شیرازی معاون فقید صندوق‌ها را به خانوادۀ ایشان و اعضای صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تسلیت گفت.

متن پیام افخم زروانی، رییس صندوق‌ها، به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

«أَنَا لِلَّهِ وَ أَنَا الیه راجِعُونَ»

از افتخارات این‌جانب از بدو ورود به صندوق‌ها، همکاری طولانی مدت با زنده‌یاد جناب آقای شیرازی در حوزه‌های مختلفی مانند حوزۀ معاونت رفاه، مناطق، زائرسرا، شورای ورزش، شورای فرهنگی، مددکاری، ایثارگران و گردشگری است.

نگاه همه جانبۀ آقای شیرازی به جامعۀ گستردۀ کارکنان و به‌طور اخص بازنشستگان از صفات اخلاقی و بارز ایشان بود. در آخرین گفتگوی‌هایی که با زنده‌یاد جناب آقای شیرازی درباره کارکنان داشتم ایشان صمیمانه تأکید کردند همۀ کارکنان فرزندان من هستند؛ در نشست‌های شورای فرهنگی همیشه نسبت به برنامه‌های بازنشستگان ارجمند اهتمام و محبت داشتند. در سختی‌های بیماری هرگز روحیه و امید خود را از دست ندادند، این روحیه به یقین نشئت گرفته از ایمان به خداوند مهربان و ارادت آن سید بزرگوار به اهل‌بیت (ع) بود.


از امروز صبح که خبر درگذشت ایشان منتشر شد پیام‌های تسلیت فراوانی از کارکنان و بازنشستگان سراسر کشور دریافت کرده‌ام. به‌نوبه خود از آن‌ها تشکر و امتنان دارم و سپاسگزار قدرشناسی آن‌ها هستم.

همچنین درگذشت ایشان را به همسر، فرزندان و دیگر بازماندگان محترمشان و نیز به همکاران ارجمند و بازنشستگان معزز تسلیت عرض می‌کنم و برای آن بزرگوار در جوار رحمت الهی آرامش همیشگی و غفران واسعه مسئلت دارم.


نام نیک جناب آقای شیرازی برای همیشه در تاریخ صندوق نفت و صنعت نفت خواهد ماند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =