کد خبر: 5810
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
دکتر مردانی

معاون سلامت، بهداشت و درمان صندوق های بازنشستگی صنعت نفت گفت: در خصوص اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در گام اول از بازنشستگان درخواست شد کمتر به نمایندگی های صندوق ها مراجعه کنند و در مرحله بعدی به مدت ۲ روز نمایندگی ها تعطیل شد. به بازنشستگان ارجمند توصیه می شود هفته آینده را در خانه بمانند.

دکتر امیر مردانی معاون سلامت، بهداشت و درمان صندوق های بازنشستگی صنعت نفت درباره اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا گفت: تا کنون در ۲ بخش برای بازنشستگان صنعت نفت، اقدامات پیشگیرانه انجام شده است. این اقدامات که با تایید رئیس هیات رئیسه و رئیس صندوق ها انجام شد شامل اطلاع رسانی، کاهش و محدودیت زمان کار دفاتر پیشخوان صندوق هاست.

وی  افزود: بازنشستگان در سنی قرار دارند که باید بیشتر از افراد عادی از سلامتی خود مراقبت کنند. خوشبختانه امید به زندگی و شاخص های سلامتی در میان بازنشستگان صنعت نفت همیشه در سطح مطلوبی قرار داشته است. از این رو،  امید می رود با رعایت اقدامات پیشگیرانه در خصوص ابتلا به کرونا، از این مرحله نیز بگذریم. 

معاون سلامت، بهداشت و درمان صندوق ها گفت: در گام اول به وسیله اطلاع رسانی پیامکی از بازنشستگان درخواست شد صرفا برای کارهای ضروری به دفاتر مراجعه کنند و در اجتماعات شرکت نکنند که منجر به کاهش مراجعه به نمایندگی های صندوق ها شد. در مرحله بعدی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (ششم و هفتم اسفندماه) نمایندگی های صندوق ها در سراسر کشور تعطیل شد تا مراجعه به صفر برسد. 

دکتر مردانی گفت: ساختار ارائه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان از حدود دو سال پیش به شکل جدی پیگیری شده است و سامانه سما توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق ها در حال طراحی است که در صورت بهره برداری کامل بسیاری از خدمات از راه دور و غیر حضوری ارائه می شود. 

وی با بیان اینکه هفته آینده نیز در صورت لزوم تصمیم های جدید گرفته خواهد شد، افزود: از هفته گذشته ساعت اداری کارمندان ستاد صندوق ها و مناطق نیز کاهش یافته است و افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف بوده اند دورکار شده اند. 

دکتر مردانی تاکید کرد: خودمراقبتی همیشه و برای همه لازم است در خصوص ویروس کرونا نیز پیشگیری بدون ترس و اضطراب بهترین درمان است. 

وی افزود: جا دارد از تلاش و کوشش جهادی همکاران جامعه پرستاری و پزشکی کشور و همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت به سهم خود تشکر و قدردانی کنم که امروز در خط مقدم دفاع از سلامتی جامعه قراردارند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • اردشیر میرقاد US ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    6 0
    ممنون که به فکر ما هستید اگر خدمات غیرحضور را همان طور که گفتید دایر کنید مناسب است

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =