کد خبر: 5758
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
گردشگری ورزش زمستان

ماه نخست زمستان در حالی پایان می یابد که شاهد برگزاری برنامه های گردشگری و ورزشی بازنشستگان صنعت نفت طی این ماه و فصل پاییز در مناطق هفتگانه صندوق ها بودیم. این اردوهای فرهنگی و اجتماعی به یاری کانون ها و نمایندگی ها برگزار شد.

شهرهایی همچون، چابهار، مشهد مقدس، سوادکوه، قشم از مقاصد مورد علاقه در این فصل بوده است. در این میان برنامه های ورزشی و گردشگری درون شهری نیز مانند پیاده روی خانوادگی که در اصفهان شاهد آن بودیم برگزار شد.

همت بازنشستگان بندرعباس در اجرای تور گردشگری مشهد مقدس یکی از اردوهای به یادماندنی فصل پاییز امسال بود. از سوی دیگر بازنشستگان اصفهان به رسم دیرین خود افزون بر سایر برنامه ها، پیاده‌روی خانوادگی خود را در باغ غدیر به اجرا درآوردند هر چند که آلودگی هوا باعث به تاخیر انداختن برنامه شد اما با مساعد شدن شرایط، برنامه پیاده روی را به اجرا درآوردند ظاهرا چیزی نمی تواند مانع برگزاری این برنامه شود و این اتفاق خوبی است.

 در شمال شرق کشور نیز بازنشستگان تبریز همچنان یک پای ثابت برنامه های کوهپیمایی هستند. بارش برف و باران پاییز و زمستان هم مانع کوهپیمایی آنها نشده است. تا کنون اراده تبریزی ها بر سرمای سخت آذربایجان فائق آمده است.

به شمال کشور که برویم مازندرانی ها به برنامه های گردشگری خود جانی تازه داده اند. بازنشستگان اهل این خطه سرسبز، پاییز پربرنامه‌ای را از سرگذرانده اند. بازنشستگان خراسان ها هم پاییز را با چاشنی گردشگری های خوب سپری کرده اند. از برنامه آنها نیز خبرها و تصاویری می رسد.

به آن سوی کشور که برویم کرمانشاه و سنندج هم برنامه‌هایی برپا کرده اند از جمله جشن های هفته وحدت و پیاده روی خانوادگی.

 تهرانی ها نیز روزهای پاییزی که اغلب وضعیت هوا مساعد نبود تورهای چابهار را ترتیب دادند  و از آب و هوای بهاری آنجا لذت برده اند.

اهالی خطوط لوله و مخابرات نیز که همیشه علاقه مند به بازدید از تاسیسات هستند در آخرین برنامه، دیداری از تاسیسات داشته اند و از میزبانی شاغلان برخوردار شده‌اند.

شیرازی ها نیز برنامه های متنوعی برپا می کنند که امیدواریم تصاویرش را هم برای ما بفرستند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =