کد خبر: 5714
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
تصاویر ورزشی بازنشستگان

بر اساس اعلام، امورفرهنگی، ورزش و گردشگری، بازنشستگان و همسران آنان می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی و کانون شهر خود برای شرکت در مسابقات انتخابی هشتمین دوره مسابقات سراسری بازنشستگان صنعت نفت ثبت نام کنند.

در این دوره نیز رقابت‌ها در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان در گروه آقایان در ۸ رشته تنیس روی میز، بدمینتون، شنای آزاد، کرال پشت، دارت، تیراندازی با تفنگ، تنیس خاکی، شطرنج و در گروه بانوان در رشته‌های بدمینتون، شنای آزاد، کرال پشت، دارت، تیراندازی با تفنگ، شطرنج و آمادگی جسمانی به رقابت خواهند پرداخت.

بانوان شرکت‌کننده از رده سنی ۲۶ سال تا ۸۰ سال و آقایان در گروه سنی ۴۵ سال تا ۸۰ سال می‌توانند در این مسابقات حضور یابند.

سید کامیار کیمیایی رییس امور فرهنگی، ورزش و گردشگری صندوق‌ها تصریح کرد: به دلیل اتمام سال مالی و مصادف شدن زمان برگزاری مسابقات سال آینده با ماه مبارک رمضان، مسابقات امسال در یک نوبت برگزار خواهد شد.  به همین دلیل تعداد بیشتری از افراد به این دوره از رقابت‌ها راه خواهند یافت.  مسابقات این دوره که قرار است هفته آخر دی ماه سال جاری برگزار شود  در هر بخش به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید. میزبان مسابقات این دوره نیز شهر بندرعباس خواهد بود.

طی سه سال گذشته 8 دوره مسابقات ورزشی از سوی صندوق ها در شهرهای مانند بندرعباس، مشهد، یزد، نمک آبرود مازندران برگزار شده است که در انتخابی این مسابقات تا کنون نزدیک به هفتاد هزار نفر و در مرحله نهایی  نزدیک به پنج هزار نفر شرکت کرده اند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =