کد خبر: 5711
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
محمود آباد

مدیر امور رفاهی صندوق ها از تخصیص سهمیه استفاده از خدمات رفاهی مجتمع محمودآباد برای فصل زمستان بازنشستگان خبر داد.

هوشنگ علی اکبری با بیان این خبر گفت: متقاضیان برای استفاده از خدمات رفاهی مجتمع محمودآباد با مراجعه به نمایندگی صندوق ها در خصوص ثبت نام اقدام کنند.

شرایط استفاده

  1. افراد مجاز جهت استفاده از سهمیه این خدمات فقط شامل بازنشسته و افراد تحت تکفل وی و بازماندگان با وضعیت مستمری برقرار(هر خانواده یک شماره پرسنلی)که در سیستم های اطلاعاتی ثبت گردیده اند، می باشد.

  2. بازنشستگان معوق، همسرانی که ازدواج مجدد نموده اند و مقرری بگیران هیات تجدید نظر و سایر اعضای خانواده یا بازماندگانی که حسب مقررات صرفا" مشمول خدمات درمان یا حق معیشت می باشند مشمول این خدمت نمی باشند.

  3. گذشت حداقل سه سال از آخرین استفاده در دوره های فصل (ایام عید نوروز و فصل تابستان) یا یک سال غیر فصل (بهار، پاییز و زمستان) از هر یک از مجتمع ها

  4. عدم استفاده یا گذشت حداقل 3 سال از دریافت یارانه سفر

  5. پذیرش افراد با توجه به تعداد افراد تحت تکفل (ثبت شده در سیستم) می باشد و افراد مازاد حتی فرزندان بعنوان مهمان مشمول پرداخت هزینه اضافه برابر نرخ مصوب مجتمع اقامتی خواهند بود.

نحوه اقدام

  1. متقاضی بـا مراجعه به نمایندگی های صندوق یا از طریق سامانه برخط تقاضای خود را ارائه می نماید.

  2. تقاضاهای رسیده توسط کارمند خدمات رفاهی بررسی و پس از احراز شرایط فوق در لیست نوبت بندی قرار می گیرد و به ترتیب اولویت در خصوص زمان قطعی استفاده با بازنشسته هماهنگی خواهد شد.

  3. متعاقب هماهنگی های لازم و اخذ تایید پذیرش از مجتمع اقامتی نسبت به معرفی متقاضی و همراهان واجد شرایط اقدام و مراتب از طریق پیامک به  اطلاع متقاضی خواهد رسید.

  4. پذیرش افراد در مجتمع مربوطه منوط به ارائه کارت شناسایی و شناسنامه می باشد.

  5. مدت زمان اقـامت برابر تاریخ اعلام شده در کارت دعوت یا اطلاع رسانی پیامکی بوده و قابل تمدید نمی باشد.

  6. اولـویـت استفـاده از امکانـات مجتمع ها برای متقاضیان در شرایط برابر بـا کسانی است که مدت بیشتری از آخرین بار استفاده آنان از امکانات مزبور می گذرد.

  7. متقاضی حداکثر تا دو روز قبل از شروع دوره می تواند انصراف خود را اعلام نماید در غیر اینصورت، سهمیه غیر قابل حذف و بعنوان استفاده شده منظور خواهد شد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =