کد خبر: 5667
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
آیین تجلیل و تکریم از مهندس رحیمی/2

کارکنان صندوق های بازنشستگی صنعت نفت روز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) با حضور رئیس هیات رئیسه صندوق ها از مهندس نصرت رحیمی تجلیل و قدردانی کردند. 

در این مراسم مهندس رحیمی با اشاره به سوره مبارکه کوثر که در ابتدای مراسم قرائت شد، مسئولیت خطیر رییس جدید هیات‌رییسه را یادآور شد و گفت: به یقین رییس جدید هیات‌رییسه برای این مجموعه منشا برکت خواهد بود. 

مهندس محمد مهدی رحمتی رئیس هیات رئیسه صندوق ها نیز گفت: رئیس و اعضای هیات رئیسه پیشین در صیانت از منابع و دارایی های صندوق ها کوشا بوده اند و هر تصمیمی که اتخاذ کردند در چارچوب امانتداری بوده است از این رو تلاش می شود هیات رئیسه جدید نیز در همین چارچوب خدمات رسانی کند. 

وی گفت: همه دست اندرکاران صندوق ها در بخش های مختلف باید برای صیانت و ازدیاد منابع صندوق ها کوشش کنند تا از منافع حلال آن شاغلان و بازنشستگان بهره مند شوند و برای تحقق این هدف همه باید کمک کنند. 

افخم زروانی رییس صندوق‌ها در این آئین، صیانت از دارایی های صندوق ها را از ویژگی های مهندس رحیمی دانست و گفت: به عنوان یک بازنشسته، ابراز می کنم که مهندس رحیمی صادقانه در زمان تصدی ریاست هیات رئیسه کوشیده است. 

در ادامه این مراسم،  سیدعبدالامیر شیرازی معاون امور بازنشستگی و رفاه، گفت: به نیابت تسخیری از جانب بازنشستگان و نیابت تکلیفی از جانب همکاران که در این جلسه امکان حضور نیافته‌اند، از زحمات مهندس رحیمی قدردانی می‌کنم.

معاون امور بازنشستگی و رفاه افزود:  مهندس رحیمی در مدت انجام مسوولیت خطیر خود، تلاش پیوسته خود را مصروف افزایش و ارتقا خدمات رفاهی برای بازنشستگان و همچنین توسعه معیشت همکاران داشته است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر به مهندس رحیمی، از خدمات وی در مدت تصدی ریاست هیات‌رییسه صندوق‌های بازنشسگی قدردانی شد.

برای مشاهده گزارش تصویری این خبر اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =