کیمیایی

رئیس امور ورزش صندوق ها گفت: تعداد مراکز ورزشی طرف قرارداد با صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به نزدیک ۶۰۰ مرکز رسید.

سید کامیار کیمیایی رئیس امور ورزش و گردشگری صندوق‌ها ضمن گرامی داشت روز تربیت‌بدنی گفت: تعداد مراکز ورزشی طرف قرارداد با صندوق‌ها از مرز ۵۵۰ مرکز گذشت.

رئیس امور ورزش و گردشگری صندوق‌ها با اشاره به مانیتورینگ تراکنش کارت‌های ورزشی در سیستم آوند گفت: فراوانی تراکنش فعلی از ۶۵ درصد عبور کرده است که نسبت به سال گذشته با افزایش مواجه شده است.

کیمیایی گفت: افزایش تراکنش کارت ورزشی مؤید توسعه و گسترش ورزش در میان بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان است.

وی افزود: سازوکارهای کنترلی ازجمله تعیین سقف برای تراکنش در یک روز، نیز بکار گرفته‌شده است تا اعتبار کارت ورزشی به شکل اثربخش‌تر صرفاً برای ورزش و سلامتی هزینه شود.

کیمیایی درباره توسعه ورزش همگانی گفت: برنامه اجرایی خوبی در چارچوب راهبرد هیئت‌رئیسه صندوق‌ها در شورای ورزش مصوب شده است که به‌زودی در قالب همکاری با فدراسیون ورزش‌های همگانی محقق و نهایی می‌شود.

وی افزود: جزئیات این طرح پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد اما در این طرح امکانات خوبی برای البسه ورزشی بازنشستگان صنعت نفت پیش‌بینی‌شده است. البته این طرح از طریق کارت پاسارگاد و جدا از هزینه فعلی ورزش خواهد بود و کسانی که در ورزش‌های همگانی شرکت خواهند کرد از آن بهره‌مند می شوند.

رئیس امور ورزش با تبریک دوباره هفته تربیت‌بدنی و ورزش گفت: به‌تناسب جمعیت تحت پوشش امکانات ورزشی صندوق نفت برای بازنشستگان بسیار مناسب است و به امید خدا المپیاد نیمه دوم سال ۹۸ نیز طبق برنامه انجام خواهد شد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =