زندگی نو

همزمان با نیمه نخست مهرماه و آغاز فصل پاییز، نشریه زندگی نو با مطالب ویژه‌ این فصل در زمینه سلامتی، پزشکی، ورزش، گردشگری، خانواده و مطالب ویژه فصل و سرگرمی منتشر شد.

در این شماره نشریه به سراغ موضوع واکسن آنفلوانزا رفته است و طی گزارشی در آستانه فصل سرما، این مسئله را تشریح کرده است، تلاش شده است به پرسش‌های مطرح در این زمینه پاسخ دهد.

  «افراد سالم چطور از بیماری‌های فصل پاییز درامان‌اند»؟ مطلب ویژه‌ای است که در آن ۸ ویژگی برای این افراد برشمرده شده است بامطالعه و اجرایی این موارد می‌توانید با سلامتی بیشتر پاییز را بگذرانید.

«خوراکی‌های مفید برای سرماخوردگی و نقش آن‌ها در تقویت سیستم ایمنی بدن» مطلب ویژه دیگری است که در آن از نقش جاودانگی ویتامین سی تا آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی سخن گفته‌شده است مطالعه این بخش خالی از لطف نخواهد بود.

کم‌آبی و پیامدهای آن‌که در فصل سرما کمتر جدی گرفته می‌شود زندگی نو در این شماره موضوع را با مخاطبان خود در میان گذاشته است و تلاش می‌کند اهمیت آن را دوباره یادآوری کنید راستی شما می‌دانید؟ چند لیوان باید آب بنوشید؟ ادامه این مطلب در صفحه ۶ چشم‌به‌راه نگاه شماست.

در ادامه متنوع بودن مطالب، نشریه ۲ دستور پخت خوراک ویژه فصل را تشریح کرده است پیشنهادهای غذایی سالم برگزیده‌شده است.

سوپر فودهای پاییزی نیز شامل ۷ خوراکی ویژه فصل است که اهمیت مصرف برای شما یادآوری شده است پیشگیری از بیماری‌های قلبی، سرطان‌ها و پیری زودرس به کمک میوه‌ها و سبزی‌ها رنگ روشن پاییزی هدف این مطلب علمی است می‌توانید آن را در صفحه‌های ۸ و ۹ نشریه مطالعه کنید.

  «ویتامین دی را فراموش نکنید» اهمیت این موضوع سبب شد در مطلبی ویژه مناسب فصل که افراد کمتر در معرض نور خورشید قرار دارند، راهکارهای مناسب جهت تأمین این ویتامین پیشنهاد شود این مطلب در صفحه ۹ آمده است.

تغذیه پاییزی، گل‌های پاییزی، نحوه پوشش لباس‌ها در فصل پاییزی، گردشگری در فصل پاییز، سونا و نکاتی در این زمینه که در فصل پاییز و زمستان بیشتر استفاده می‌شود و بخش سرگرمی سایر مطالب نشریه را تشکیل می‌دهند.

مطلب پزشکی و سلامتی نشریه از سوی معاونت درمان و سلامت صندوق‌ها نیز بررسی‌شده است.

برای مطالعه نسخه الکترونیکی شماره ۳۰۴ نشریه اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =