کد خبر: 5569
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نشست رییس صندوق ها با اعضای کانون خوزستان

رئیس صندوق‌ها گفت: شتاب بخشی به برنامه‌های گردشگری و ورزش خوزستان برای بازنشستگان بااهمیت است ازاین‌رو کانون در چارچوب دستورالعمل ابلاغی این امور را شتاب دهد و در این مسیر صندوق نفت حمایت می‌کند.

افخم زورانی رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در نشست با اعضای هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان خوزستان گفت: شتاب بخشی به برنامه‌های گردشگری و ورزش کانون خوزستان بااهمیت است ازاین‌رو کانون در چارچوب دستورالعمل ابلاغی به کانون‌ها این امور را شتاب دهد و در این مسیر صندوق نفت در چارچوب دستورالعمل مصوب، محدودیت برای کمک ندارد.

رئیس صندوق‌ها با اشاره به گزارش رئیس کانون در خصوص تورهای گردشگری گفت: تسریع در برگزاری و اخذ مجوز باید در چارچوب یکسانی انجام شود ازاین‌رو امور ورزش پیش‌نویسی به‌عنوان کاربرگ در اختیار کانون‌ها قرار خواهد داد تا پیشنهادهای ارسالی آن‌ها دارای عناصر لازم جهت بررسی و تهیه مجوز را داشته باشد بنابراین زمان اخذ مجوز از صندوق کاهش می‌یابد.

رئیس شورای فرهنگی صندوق‌ها در خصوص کارت ورزش تأکید کرد: چارچوب پیش‌بینی‌شده برای جیب ورزش تغییر نخواهد کرد و اعتبار تخصیص شده صرفاً برای علاقه‌مندان به ورزش است. وی بااین‌حال افزود: کارت ورزش نباید معطوف به استخر باشد ازاین‌رو شهرهای دارای امکانات و ظرفیت از تنوع ورزشی برخوردار خواهند شد.

رئیس صندوق‌ها بر توسعه ورزش همگانی و محلات ویژه سن بازنشستگان تأکید کرد و گفت: برنامه‌های در این زمینه در دست اجراست.

در این نشست که دو ساعت به طول انجامید، جاسم میاحی رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت خوزستان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته درزمینهٔ ارائه خدمات به بازنشستگان گفت: کارهای مطلوبی از سوی صندوق و کانون شکل‌گرفته است اما با توجه به ویژگی‌های خوزستان، امید می‌رود متصدیان با شتاب بیشتر موضوع کمی و کیفی خدمات را دنبال کنند.

وی افزود: این نشست که به‌اتفاق هیئت‌مدیره جدید کانون با حضور رئیس و معاونان صندوق شکل‌گرفته است گامی مثبت در جهت رفع تنگناهای موجود در خصوص برنامه‌های کانون برای بازنشستگان است.

گفتنی است در این نشست که روز چهارشنبه 27 شهریورماه برگزار شد برخی از معاونان و روسای صندوق و اعضای هیئت‌مدیره کانون خوزستان نیز حضور داشتند.

برای مشاهده تصاویر این خبر اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =