معرفی نامه

رئیس منطقه دو گفت: چهار بیمارستان در اهواز با پیوستن به سامانه سما معرفی‌نامه بستری را به شکل آنلاین صادر می‌کنند.

سید محسن هاشمی با بیان این مطلب، بیمارستان‌های آپادانا، مهر، اروند، آریا در شهر اهواز را از مراکزی برشمرد که برای بستری، دیگر نیازی به دریافت معرفی‌نامه از نمایندگی صندوق‌ها ندارند زیرا معرفی‌نامه به‌صورت آنلاین در این بیمارستان‌ها صادر می‌شود.

رئیس منطقه ۲ افزود: در منطقه ۲ حدود ۷۰ مرکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد صندوق‌ها هستند که به بازنشستگان خدمات ارائه می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با توسعه سامانه سما ارائه خدمات از راه دور به بازنشستگان افزایش یابد.

هاشمی افزود: شرایط آب و هوایی خوزستان با ویژگی‌هایی که دارد ارائه خدمات از راه دور را به بازنشستگان بااهمیت‌تر می‌کند.

بیمارستان‌های که معرفی‌نامه خدمات بستری را به شکل آنلاین صادر می‌کنند در بخش فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد بر روی همین سایت بارنگ قرمز مشخص‌شده‌اند.

پیش‌تر چنانچه بازنشستگان به خدمات بستری نیاز پیدا می‌کردند پس از تشخیص پزشک معالج برای دریافت معرفی‌نامه بستری می‌بایست به نمایندگی صندوق‌ها جهت دریافت معرفی‌نامه مراجعه می‌کردند اما با ارتباط بیمارستان‌های یادشده با سامانه سما معرفی‌نامه به شکل آنلاین در محل بیمارستان صادر می‌شود. بدین ترتیب فرد پس از تشخیص پزشک معالج و نیاز به خدمات بستری به شکل مستقیم به بیمارستان مراجعه می‌کند.

معرفی‌نامه آنلاین خدمات نوپاست؛ بنابراین، در حال حاضر در برخی بیمارستان‌ها ارائه می‌شود لذا برای اطلاع از این خدمات همان‌طور که گفته شد به بخش مراکز طرف قرارداد بر روی سایت مراجعه کنید بیمارستان‌های دارای خدمات معرفی‌نامه آنلاین بستری به رنگ قرمز درآمده‌اند.

فهرست مراکز طرف قرارداد اینجا قابل‌دسترسی است.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =