کد خبر: 5505
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
مسابقات فرزندان

فرزندان بازنشستگان صنعت نفت از سراسر کشور برای برگزاری مسابقات ورزشی وارد نمک آبرود مازندران شدند.

جوانان و فرزندان بازنشستگان صنعت نفت روز جمعه (۲۵  مردادماه) از سراسر کشور وارد نمک‌آبرود مازندران شدند.  برخی از دور و البته برخی از نزدیک آمده‌اند، ۲۰۰ و چند نفر در گروه پسران و همین مقدار در گروه دختران، پس از گذر از مرحله انتخابی که آسان هم نبود خود را به اینجا رسانده‌اند. شرکت‌کنندگان در نخستین روز ورود و پس از چند ساعت استراحت، وارد رقابت‌های مرحله نهایی شدند.

جدیت رقابت‌های روز نخست، نشان از آمادگی جسمانی شرکت‌کنندگان داشت، هرچند متصدیان هدف از اجرای مسابقات را توسعه‌ی ورزش و ایجاد شورونشاط و صمیمیت عنوان کرده‌اند اما همه‌چیز بیانگر رقابتی جدی است. حضور برخی مدال‌آوران ملی و آسیایی در این رقابت‌ها نیز بیانگر جایگاه این مسابقات و سطح فنی بالای آن است.

 سری به سالن‌های برگزاری مسابقات که زدیم، هیاهوی تمام‌عیار ورزشکاران جوان بود که از دور شنیده می‌شد البته با طعم و چاشنی نفت. هرکجای محل برگزاری مسابقات را هم که نگاه می‌کردی نشانی از مسابقات ورزشی فرزندان به چشم می‌خورد چراکه از چند روز مانده به شروع رقابت‌ها، گروه برگزارکننده در محل مستقرشده و فضا و شرایط را برای برگزاری هر چه‌بهتر مسابقات مهیا کرده بودند. البته نباید از حضور گروه‌های داوری هم به‌سادگی گذشت داوران همگی از هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان اهل‌فن بودند که سوتشان در میدان‌های ورزشی دیگر هم به صدا درآمده بود. تجربه برگزاری ۲ دوره مسابقات ورزشی فرزندان به کمک این دوره که سومین آن بود آمده تا همه‌چیز به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

و اما؛

سومین دوره مسابقات با برگزاری ۲ اختتامیه ویژه پسران و دختران به کار خود پایان داد. در اختتامیه بخش دختران، که عصر چهارشنبه ۳۰ مردادماه برگزار شد، افخم زروانی رئیس صندوق‌ها، سید عبدالامیر شیرازی معاون امور بازنشستگی و رفاه، امیر مردانی معاون بهداشت، سلامت و درمان صندوق‌ها حضور یافتند. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =