کیمیایی

رئیس امور ورزش صندوق‌ها با سفر به خوزستان وضعیت استفاده از کارت‌های رفاهی پاسارگاد در زمینهٔ ورزش را بررسی کرد.

سید کامیار کیمیایی در سفر به خوزستان (امروز، یکشنبه ۲۰ مردادماه) گفت: بیش از ۸۰ هزار  قطعه کارت رفاهی پاسارگاد توزیع‌شده است ازاین‌رو علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی می‌توانند با بهره‌مندی از کارت یادشده در مراکز طرف قرارداد به فعالیت ورزشی بپردازند.

کیمیایی افزود: بر اساس بررسی‌های امروز (یکشنبه) در خصوص استفاده از کارت ورزش در خوزستان مشکل خاصی وجود ندارد و روند صحیح استفاده از آن ادامه دارد؛ البته در این زمینه افراد محدودی خارج از ضوابط پیش‌بینی‌شده ممکن است از این کارت‌ها بهره‌برداری کنند. ازاین‌رو،  صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به‌محض اطلاع موثق درباره استفاده خارج از ضوابط پیش‌بینی‌شده،  اقدام به مسدودسازی کارت خواهد کرد و پیگرد قانونی به عمل خواهد آورد.

وی افزود: میزان استفاده از کارت ورزش طبق پیش‌بینی‌ها در حال افزایش است که یکی از نشانه‌های آن تقاضای روزافزون بازنشستگان جهت عقد قرارداد با مراکز جدید است. در سفر امروز به خوزستان یکی از محورهای موردتقاضای بازنشستگان، عقد قرارداد جدید با مراکز ورزشی بود.  

کیمیایی افزود: محور دیگر سفر به خوزستان، موضوع تورهای یک‌روزه بود که مقرر شد این تسهیلات از سوی صندوق‌ها در خوزستان گسترش یابد چراکه بستر و چارچوب قوانین آن وجود دارد.

رئیس امور ورزش در خصوص کارت پاسارگاد نکات بااهمیتی را نیز یادآوری کرد و افزود: در آینده جیب‌های دیگر این کارت به فراخور نیاز به‌احتمال فعال خواهد شد لذا بازنشستگان در نگهداری آن مانند سایر کارت‌های بانکی کوشا باشند همچنین صدور المثنی کارت نیز تابع شرایط خاص است و نیازمند تائید امور ورزش است

وی یادآوری کرد: همان‌طور که پیش‌تر تصریح‌شده است اعتبار کارت ورزش برای بازنشستگان علاقه‌مند به فعالیت ورزشی است بنابراین و به‌طور طبیعی این تسهیلات اعتباری شامل کسانی که تمایل به ورزش ندارند نخواهد شد؛ اما این امکان همیشه برای آن‌ها مهیا خواهد بود که در صورت ایجاد تمایل برای ورزش از کارت به‌عنوان یک ظرفیت و تسهیلات پیش‌بینی‌شده بهره‌مند شوند

رئیس امور ورزش و گردشگری بابیان این‌که همکاری مناطق و کانون‌ها می‌تواند موجب افزایش بهره‌وری ظرفیت‌های موجود شود، گفت: در سال‌های اخیر هرکدام از مجموعه‌های ورزشی که نسبت به کارت ورزش خارج از ضوابط اقدام کرده‌اند تصمیم لغو قرارداد برای آن‌ها اتخاذشده است. ازاین‌رو، روسای نمایندگی‌ها و کانون‌ها در صورت مشاهده یا اطلاع از اقدام خارج از ضوابط در خصوص کارت ورزش می‌توانند گزارش خود را برای امور ورزش صندوق‌ها ارسال کنند.

وی تأکید کرد: برای مجتمع‌های ورزشی که خارج از مفاد قرارداد عمل کنند ضمن لغو قرارداد به‌طور حتم از طریق مراجع ذیصلاح اقدام قانونی و طرح شکوائیه خواهد شد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =