کد خبر: 5490
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نشست کارشناسان فناوری اطلاعات با آقای شیرازی

دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور کارشناسان و معاونان بازنشستگی و درمان بررسی و تصریح شد شتاب بخشی به ارائه خدمات در پرتو فناوری در اولویت قرار دارد.

سید عبدالامیر شیرازی در نشست کارشناسان فناوری اطلاعات گفت: فناوری اطلاعات بستری است برای ارائه خدمات بهتر به جامعه، لذا نقش بااهمیتی در افزایش کیفیت و کمیت خدمات دارد.

معاون بازنشستگی و رفاه افزود: طی دو سال گذشته کندی و قطعی دستگاه‌های فناوری اطلاعات در مناطق هفتگانه صندوق‌ها به حداقل رسیده است که در بهبود رضایت جامعه دریافت‌کننده خدمات، مؤثر بوده است.

وی افزود: به‌تازگی سامانه سما و معرفی‌نامه آنلاین توسعه‌یافته است که امید می‌رود در ارائه خدمات نقش بهتری ایفا کند.

معاون اموربازنشستگی، سرعت و شفافیت را از ویژگی‌های استفاده از فناوری اطلاعات برشمرد و گفت: تحلیل داده‌های سما نشان می‌دهد بازنشستگان خوزستانی در استفاده از سما پیشتاز هستند ازاین‌رو می‌توان گفت که توسعه نهایی سما قادر خواهد بود رفت‌وآمدهای غیرضروری برای دریافت خدمات را حذف کند.

در ادامه این نشست رضا فیروز سرپرست فناوری اطلاعات صندوق‌ها با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام‌شده تصریح کرد:  ۱۹ خدمت غیرحضوری بر روی سامانه سما قرار خواهد گرفت که هم‌اکنون ۶ خدمت فعال است.

فیروز افزود: سامانه سما در ابتدای راه است و به‌مرور در یک بازه زمانی مشخص به اهداف نهایی خود نزدیک می‌شود.

وی بابیان این نشست با حضور کارشناسان فناوری اطلاعات صندوق‌ها مستقر در ستاد و مناطق برای نخستین مرتبه در سال ۹۸ برگزارشده است، افزود: ورود جدی فناوری اطلاعات به حوزه ارائه خدمات، سبب شد که کارشناسان این حوزه نشست‌های تخصصی‌تر را با محوریت خدمات برگزار کنند.

فیروز گفت: آسیب‌شناسی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سازوکارهای ایجادشده مهم‌ترین دستاورد این نشست است ازاین‌رو امید می‌رود روند بهبود سامانه‌های مانند سما شتاب گیرد.

وی افزود: متخصصان فناوری اطلاعات صندوق‌ها طی ماه‌های گذشته سرکشی‌های متعددی به مناطق و شهرهای کشور داشته‌اند و ضمن بهبود سازوکارها، تلاش کرده‌اند متصدیان مرتبط را از آموزش لازم بهره‌مند کنند که این برنامه ادامه خواهد داشت.

فیروز بابیان این‌که کار و طرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پایانی ندارد، افزود: هدف آسان‌سازی و بهبود خدمات به جامعه بازنشستگان و بازماندگان به کمک فناوری است.

برای مشاهده تصاویر مرتبط اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =