کد خبر: 5457
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بازدید رییس و مدیران صندوق از موزه نفت تهران

رئیس و مدیران صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، عصر روز سه شنبه (یکم مردادماه) از موزه صنعت نفت در تهران بازدید کردند.

افخم زروانی رئیس صندوق‌ها در جریان این بازدید گفت: اشیای ارزشمندی در موزه‌های صنعت نفت گردآوری‌شده است که هرکدام از آنها بخشی از تاریخ صنعت نفت و کشور محسوب می‌شود. به‌یقین، باگذشت زمان بر ارزش این اقدام و مکان‌های ایجادشده، افزوده خواهد شد

وی با اشاره به‌سختی کار جستجو و گردآوری اسناد و اشیای تاریخی صنعت نفت افزود: تلاش دست‌اندرکاران مدیریت موزه‌های صنعت نفت ستودنی است. چراکه، برای هرکدام از اشیا و اسناد فراهم‌شده تلاشی جداگانه شکل‌گرفته است. 

رئیس صندوق‌ها ضمن دعوت از بازنشستگان صنعت نفت برای بازدید از موزه‌های نفت گفت: اهدای اشیای و اسناد تاریخی به موزه در واقع خدمت به تاریخ صنعت نفت است موضوعی که بازنشستگان نسبت به آن اهتمام دارند. ازاین‌رو،  صندوق‌ها نیز اشیای دارای ویژگی‌های تاریخی را به موزه سپرد تا در محل مناسب و به شکل تخصصی از آن حفاظت شود. 

زروانی در خصوص همکاری با مدیریت موزه‌ها افزود: بازدید از موزه‌های صنعت نفت می‌تواند در برنامه‌های گردشگری یک یا چندروزه مناطق و کانون‌ها قرار گیرد. بنابراین، کانون‌هایی که برای بازدید از موزه‌های صنعت نفت تمایل دارند می‌توانند برنامه اجرایی خود را به شورای فرهنگی صندوق‌ها ارسال کنند. همچنین به‌طور حتم در جهت ارتباط بازنشستگان با موزه‌ها از سوی معاونت امور بازنشستگی و روابط عمومی اقدام لازم انجام خواهد شد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =