کد خبر: 5449
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
مردانی / خوزستان / منطقه 2 / بازدید

کارگروه تخصصی درمان در سفری یک‌هفته‌ای به استان خوزستان نحوۀ ارائه خدمات مراکز طرف قرارداد تشخیصی و درمانی را بررسی کرد؛ در روز آخر نیز معاون درمان جهت شرکت در نشست نهایی به استان سفر کرد.

کارگروه تخصصی معاونت درمان صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در هفته سوم تیرماه با سفر به منطقۀ ۲ (خوزستان) از مراکز طرف قرارداد صندوق‌ها در حوزه درمان بازدید کرد و نظارت و ارزیابی‌های دوره‌ای خود را انجام داد.

در روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه نیز معاون درمان صندوق‌ها عازم اهواز شد تا در نشست نهایی ارزیابی نظارت بر درمان منطقه ۲ با حضور کارکنان صندوق‌ها شرکت کند.

 در این سفر معاون درمان با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه‌های مرتبط بهداشتی و درمانی استانی دیدار و گفتگو کرد.

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در منطقه ۲، هم‌اکنون با حدود شصت مرکز درمانی - تشخیصی باکیفیت، دارای قرارداد همکاری است؛ این مراکز خدمات فیزیوتراپی، آزمایشگاهی و بیمارستانی را به بازنشستگان ارائه می‌دهند.

طی سه ماه گذشته این سومین سفر معاون درمان صندوق‌ها به مناطق هفتگانه صندوق است. دکتر امیر مردانی اردیبهشت‌ماه امسال نیز در سفر به شیراز وضعیت درمان بازنشستگان منطقه چهار را بررسی کرد. وی همچنین خردادماه به استان بوشهر رفت و از نزدیک وضعیت درمان در این منطقه را بررسی کرد.

صندوق‌های صنعت نفت با بیش از هشت‌صد مرکز درمانی در سراسر کشور قرارداد همکاری امضا کرده است. از این تعداد نزدیک به ۶۰ مرکز در خوزستان قرار دارند. تعداد مراکز درمانی به‌تناسب نیاز افزایش خواهد یافت.

                                    راهنمای استفاده از سامانه سما
۱  ورود به سامانه سما اینجا کلیک کنید
۲ دریافت معرفی نامه  اینجا کلیک کنید
۳ دریافت خدمات مددکاری اینجا کلیک کنید
۴  دریافت گواهی کسر از حقوق  اینجا کلیک کنید
۵  درخواست صدور کارت شناسایی  اینجا کلیک کنید
۶  مشاهده فیش درمان  اینجا کلیک کنید

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =