کد خبر: 5424
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
زندگی نو

شماره ۳۰۰ نشریه زندگی نو همزمان با نیمه ماه نخست فصل تابستان منتشر شد.

در این شماره که در ابتدای شروع فصل تابستان منتشر شده است خبرهای تازه‌ای همچون عقد قرارداد با مراکز درمانی جدید، صدور معرفی‌نامه خدمات بستری به شکل آنلاین، انتصاب سرپرست جدید نمایندگی اراک و... به چشم می‌خورد.

بخش سلامت این شماره به بررسی موضوع دیابت پرداخته است. علائم دیابت در سالمندی، علائم افت قند خون در سالمندان، علل افت قند خون، معیار تشخیص دیابت، پایش کنترل قند و درمان افت قند خون از مواردی است که با آن به شکل جامع و علمی آشنا خواهید شد.

 در صفحات دیگر نشریه از مزایای ورزش گروهی در دوران سالمندی و فواید دوچرخه‌سواری مطالب مفیدی منتشر شده است.

مرتضی ربی بازنشسته پیشکسوت و داور بین‌المللی کشتی، چهره نام‌آشنایی است که گفت و گو با او را در صفحات ۸ و ۹ نشریه می‌خوانید. آشنایی با جاذبه‌های گردشگری سمنان و ساری از دیگر خواندنی‌هایی است که صفحات ۱۲ و ۱۳ نشریه را به خود اختصاص داده است.

 اخبار مناطق و برنامه‌های ورزشی و گردشگری به اجرا درآمده از سوی دفاتر نمایندگی و کانون‌ها دیگر عناوین خبری است که با مراجعه به صفحه ۱۴ نشریه از آن مطلع خواهید شد.

شرایط استفاده از تسهیلات مجتمع‌های اقامتی زائرسرای مشهد مقدس، محمودآباد و مجتمع توسکا از مطالب ویژه‌ای است که با توجه به شرایط فصل و ایام تعطیل بی‌گمان از پرخواننده‌ترین بخش‌هاست.

 فایل PDF  شماره ۳۰۰ نشریه زندگی نو  را از  اینجا  دانلود و مطالعه کنید.  

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =