ورزش همگانی / اصفهان

۱۲۰۰ تن از خانواده بازنشستگان صنعت نفت اصفهان در برنامه پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه، ۱۴ تیرماه، شرکت کردند.

 با حضور شاغلان و بازنشستگان چهار شرکت اصلی وزارت نفت، پالایشگاه نفت اصفهان، بهداشت و درمان منطقۀ ۳ و کانون بازنشستگان اصفهان برنامۀ بزرگ پیاده‌روی و ورزش در اصفهان به اجرا درآمد. در برنامۀ روز جمعه که همواره با استقبال فراوان بازنشستگان روبرو می‌شود ۱۲۰۰ تن از خانواده بازنشستگان ساکن اصفهان حضور یافتند. بازنشستگان ساکن اصفهان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار کوشا هستند.  

این برنامه با پیاده‌روی صبحگاهی و انجام نرمش آغاز شد و با صرف صبحانه و اهدای جوایز برندگان به پایان رسید. حضور بازنشستگان به همراه فرزندان و نوه‌هایشان از حاشیه‌های جالب این رویداد  بود.

یکی از برنامه‌های ویژۀ این گردهمایی‌ها، حضور پزشکان در میان خانواده‌هاست. پزشکان در مورد بیماری‌های شایع دوران سالمندی اطلاعاتی را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهند و همچنین با ارائه توضیحاتی درباره تغذیه سالم برای سلامتی بازنشستگان تلاش می‌کنند.

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به کمک مناطق و کانون‌ها، در خصوص توسعه‌ی برنامه‌های ورزشی و گردشگری طی سال‌های گذشته برنامه‌های زیادی را به اجرا درآورده است؛ اجرای این‌گونه برنامه‌ها در سراسر کشور در حال گسترش است.

برای مطالعه مطالب آموزشی در خصوص ورزش و گردشگری اینجا کلیک کنید.  

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =