کد خبر: 5354
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۶
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
آموزش سما در منطقه سه

کارشناسان شرکت های تابعه صنعت نفت در استان اصفهان به همراه کارکنان صندوق ها، آموزش نحوه استفاده از سیستم وام مسکن سما دریافت کردند.

در ادامه کارگاه های آموزشی منابع انسانی صندوق های بازنشستگی صنعت نفت، خردادماه امسال به مدت دو روز در اصفهان کارگاه آموزشی وام مسکن سما برگزار شد، کارکنان منطقه ۳ صندوق ها و کارکنان منابع انسانی شرکت‌های تابعه صنعت نفت آموزش نحوه استفاده از سامانه سما برای بخش وام را دریافت کردند.

بر این اساس، در روز نخست، شرکت‌کنندگان با سیستم وام مسکن سما آشنا شدند و در روز دوم مسائل مرتبط با امور حقوقی وام به اطلاع شرکت‌کنندگان رسید.

 پیش از این درخواست‌ها از طریق سیستم وام جامع دریافت و پیگیری می‌شد که اینک با راه‌اندازی این سامانه، روند ارائه خدمات از دقت و سرعت افزون‌تری برخوردار خواهد شد.

در ۲ سال اخیر فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق ها با گسترش زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی گام های ارزشمندی در جهت بهبود سامانه های ارائه خدمات به بازنشستگان و شاغلان برداشته است که یکی از این مراحل سیستم وام مسکن سما است.

سما مخفف سامانه مجتمع اطلاعاتی صندوق هاست که با هدف آسان سازی ارائه خدمات از سوی واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی شده است با هر وسیله از جمله تلفن همراه که به اینترنت متصل باشد می توانید خدمات را ثبت و پیگیری کنید.  

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =