کد خبر: 5312
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
مردانی

معاون بهداشت، سلامت و درمان صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت روز سه شنبه (۷ خردادماه) با سفر به استان بوشهر روند ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان و خانواده آنان را بررسی کرد.

بر این اساس و در جریان این سفر، مسئولان صندوق با تصمیم گیران مراکز درمانی تامین اجتماعی و بیمارستان قائم دیدار و درخصوص روند تمدید و عقد قراردادهای جدید و توسعه همکاری ها گفتگو کردند. بنابراین، به عنوان یک اولویت موضوع بهبود و توسعه خدمات درمانی به بازنشستگان استان بوشهر پیگیری می شود.

دکتر امیر مردانی در جریان این سفر گفت: صندوق در عقد قرارداد با مراکز دارای کیفیت با تعرفه های مصوب و قانونی برای این استان هیچگونه محدودیتی ندارد. از این رو، در این چارچوب آماده عقد قرارداد هستیم. 

معاون درمان صندوق ها افزود: در حوزه دارو نیز در حال بررسی موضوع توسعه ی قرارداد با داروخانه ها هستیم که امید می رود روند پوشش این خدمات از داروهای خاص به عمومی نیز گسترش یابد. 

بازدید از مراکز طرف قرارداد با صندوق ها در این استان از محورهای دیگر این سفر بود که رئیس نمایندگی بوشهر گزارش لازم را در خصوص مسائل محلی و استانی مربوط به درمان ارائه کرد.

طی یک ماه گذشته این دومین سفر معاون درمان صندوق ها به جنوب کشور است دکتر مردانی دهم اردیبهشت ماه نیز با سفر به شیراز مسائل درمانی استان فارس را بررسی و خبر از انعقاد قرارداد با چند مرکز جدید درمانی داده بود. استان های بوشهر و فارس در فهرست منطقه ۴ صندوق ها قرار دارند. 

برای مطالعه و اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق ها اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =