بازدید از هویزه

معاون امور بازنشستگی و رفاه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، امروز (سه شنبه ۷ خردادماه) به‌طور سرزده از نمایندگی هویزه بازدید کرد و نحوه ارائه خدمات را از نزدیک بررسی کرد.

سید عبدالامیر شیرازی معاون امور بازنشستگی و رفاه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت، امروز (سه شنبه ۷ خردادماه) از نمایندگی هویزه بازدید کرد و نحوه ارائه خدمات را از نزدیک بررسی کرد.  

در جریان این بازدید واحدهای رسیدگی به اسناد پزشکی، صدور معرفی نامه، رسیدگی به اسناد بستری، بخش درمان، مددکاری، دبیرخانه، ایثارگران، رسیدگی به اسناد مراکز غیر طرف قرارداد، واحد صدور دفترچه، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه، امور دعاوی، واحد صدور معرفی نامه، دبیرخانه، امور مالی، امور پشتیبانی و بایگانی مورد بازدید قرار گرفت و مسئولان و کارشناسان هر کدام از بخش ها در خصوص روند ارائه خدمات توضیحاتی را ارائه کردند.    

شیرازی در خلال این بازدید گفت: با وجود افزایش خدمات صندوق ها، روند ارائه خدمات از منظر کمی و کیفیت از سطح خوبی برخوردار است.

معاون امور بازنشستگی و رفاه افزود: بازخوردهای مختلف در خصوص نوع و نحوه ارائه خدمات از طریق مختلف مانند سامانه پیامکی دریافت، پردازش و در تصمیم سازی ها بکار گرفته می شود.  

شیرازی تصریح کرد: مرکز افکارسنجی ایسپا نیز طرح نظرخواهی از بازنشستگان استان تهران را به اجرا در خواهد آورد که از منظر علمی و فنی می تواند یافته های قابل اتکای را در اختیار صندوق ها قرار دهد.  

معاون امور بازنشستگی و رفاه در بازدید از بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه یک افزود: زیرساخت های مناسبی در این زمینه ایجاد شده است. از این رو، قطعی و کندی سیستم های ارائه خدمات به حداقل مقدار ممکن رسیده است.

بازدید از هویز

برای دیدن تصاویر مرتبط اینجا کلیک کنید 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =