کد خبر: 5300
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
المپیاد ورزشی بازنشستگان مشهد

کانون اراک در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های متنوعی برای بازنشستگان و فرزندان آنان برگزار کرده و به‌تازگی این فعالیت‌ها را توسعه داده است.

کانون بازنشستگان اراک یکی از کانون‌های فعالی است که به ارائه خدمت به بازنشستگان می‌پردازد. یکی از اقدامات این کانون تلاش برای حفظ و استمرار سیاست‌های رفاهی و حمایتی صندوق‌ها بوده است که این مهم با ایجاد فرصت گردشگری و ورزش، فراهم شده و زمینه‌های سلامت و دلگرمی اعضا را به وجود آورده است.

این کانون در حوزه گردشگری با برگزاری سفرهای یک روزه به شهرهای خرم‌آباد، همدان، محلات، کاشان، نیاسر و مرکز سفالگری ایران در لاله‌جین، بازنشستگان را در این برنامه‌ها مشارکت داده است. برگزاری تور زیارتی به شهرهای مقدس مشهد و قم و تور سیاحتی برون‌مرزی به کشور ارمنستان از دیگر برنامه‌های این کانون در حوزه گردشگری بوده است.

در حوزه ورزش و فرهنگی نیز کانون یادشده،  با اجرای برنامه‌های همایش پیاده‌روی خانوادگی، دعوت از بازنشستگان و خانواده آنها به سینما، برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، برگزاری همایش پیاده‌روی، اجرای برنامه هفتگی پیاده‌روی در مسیرهای کوهستانی و ارتفاعات اطراف اراک با شرکت بازنشستگان و خانواده آنان، اعزام ورزشکاران به المپیادها، گام‌های موثری در جهت ایجاد و تقویت تمایل بازنشستگان به ورزش و پویایی برداشته است.

تشکیل کلاس‌های آموزش خط تحریری برای فرزندان بازنشستگان نیز از برنامه‌های این کانون در جهت آموزش و پرورش فرزندان بازنشستگان بوده است.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =