کد خبر: 5294
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نشست شورای ورزش

دومین نشست شورای ورزش در امسال به منظور بررسی هیجده دستور کار روز دوشنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) تشکیل شد. به دنبال افزایش فعالیت های ورزشی و گردشگری، شورای ورزش در ماه ۲ نوبت برگزار می شود.

بر این اساس، هیجده دستور کار تعیین شده از سوی دبیرخانه شورای ورزش، از منظر مقررات اداری و مالی صندوق ها در شورا بررسی شد. ورزش های کوهنوردی، شطرنج، آمادگی جسمانی، تنیس و دارت از جمله برنامه های مورد بررسی در این نشست بود.

یکی از مهمترین دستورکاهای دومین نشست شورای ورزش در سال ۹۸، بررسی نحوه برگزاری مسابقات ورزشی فرزندان بود که بر این اساس، گزارش مقدماتی رئیس امور ورزش و گردشگری قرائت و پس از بررسی محتوای ارائه شده، رئیس صندوق ها به این امور ماموریت داد تا شهرهای مناسب را جهت برگزاری مرحله نهایی مسابقات بررسی و گزارش تکمیلی را به شورا ارائه کند. زمان احتمالی برگزاری این رویداد شهریورماه خواهد بود.  

در بخش دیگری از این نشست، برنامه های گردشگری بازنشستگان از جمله اردوهای ۶۰* ۴۰ که از سوی مناطق صندوق ها و کانون ها درخواست شده بود با مقررات مالی و اداری صندوق ها تطبیق داده شد و موضوعات در این چارچوب مصوب و به زودی از سوی دبیرخانه جهت اجرا ابلاغ می شود.

گفتنی است، تعداد دستورکار شورای ورزش به نسبت مدت مشابه در پارسال افزایش یافته است که موید توسعه ی فعالیت های ورزشی و گردشگری بازنشستگان است. از این رو، امسال در ماه ۲ نوبت نشست شورا برگزار خواهد شد.

برای پیگیری اخبار صندوق ها در تلفن همراه اینجا کلیک کنید.   

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =