کد خبر: 5246
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
گردشگری بازنشستگان دیزین / فلات

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به‌موازات توسعه‌ی ورزش، کوشیده است برنامه‌های گردشگری را در میان بازنشستگان و خانواده آنان تقویت کند.

ازجمله فعالیت‌های اثربخش صندوق‌ها توجه به‌سلامت و ایجاد زمینه برای تحقق تندرستی و شادی در میان اعضای خود است و از آنجا که خود آغازگر و مشوق این امر بوده، به خوبی توانسته با ساماندهی برنامه‌های هدایت‌شده، این رویکرد را در جامعه خدمات گیرنده تقویت کند.  می‌توان گفت امروز تلاش‌ها در این زمینه به بار نشسته است چراکه در هر گوشه از میهن پهناور و در میان بازنشستگان فرهیخته صنعت، شاهد برگزاری تورهای گردشگری هستیم. تا جایی که شرایط نامساعد آب و هوایی و البته پربارش نیز مانع اجرای برنامه‌ها نشده است.

از این منظر ادامه و توسعه برنامه‌های کوهنوردی، گردشگری و ورزشی در کانون‌ها و مناطق مؤید این سخن است. از سوی دیگر بازنشستگان نیز با شرکت فعال در برنامه‌ها به خوبی به این تلاش پاسخ گفته و نشان داده‌اند تلاش در بخش گردشگری امری تفننی و فاقد ضرورت نبوده است. در این میان همکاری و دیدگاه سازنده بازنشستگان و خانواده آنان در توسعه این امر مؤثر بوده است.

جان کلام این‌که در پایان سال ۹۷  بررسی آمار و ارقام تورهای گردشگری یک روزه، دو روزه و چندروزه به اجرا درآمده از سوی کانون‌ها و نمایندگی صندوق‌ها به خوبی نشان می‌دهد توسعه گردشگری در میان بازنشستگان قابل‌مقایسه با گذشته نبوده و افزایش چشمگیری در این زمینه روی‌داده است.

 امید می‌رود با نهادینه شدن برنامه گردشگری در جمع بازنشستگان و توجه آنان به نقش گردشگری در ایجاد روحیه و شادابی، هدف غایی صندوق‌ها که ارمغان سلامت به بازنشستگان است محقق شود. راهی که بی‌شک می‌توان اذعان داشت بهترین، آسان‌ترین، کم‌هزینه‌ترین و البته مفرح‌ترین راه‌هاست.

جهت پیگیری اخبار بازنشستگان در تلفن همراه اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =