کد خبر: 5245
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
ورزش بانوان . زروانی

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: پس از برگزاری هفت دوره مسابقات سراسری ویژه ورزش بازنشستگان، ورزش جز اولویت‌های بالای جامعه بازنشستگان نفت قرارگرفته است.

افخم زروانی شامگاه پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت ماه) در مراسم افتتاحیه و توزیع مدال افراد برتر هفتمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان صنعت نفت گفت: با تلاش سال های اخیر مسئولان صندوق ها و فرهنگ سازی شکل گرفته، ورزش در میان بازنشستگان به عنوان یکی از اولویت های بالا مطرح شده و خوشبختانه بازنشستگان و خانواده آنان و بازماندگان، خدمات ورزشی را مطالبه می کنند. از این رو، توان ورزشی ایجاد شده با حداکثر ظرفیت ممکن بکار گرفته می شود.

رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: پس از برگزاری هفت دوره مسابقات سراسری ویژه ورزش بازنشستگان، ورزش جز اولویت های بالای جامعه بازنشستگان نفت قرار گرفته و این پدیده پیامدهای مثبتی در حوزه درمان، سلامت و نشاط اجتماعی بازنشستگان خواهد داشت و اکنون نشاط و شوری که در مراحل انتخابی و نهایی ایجاد شده موید تحقق برخی از اهداف برنامه ورزش است.

وی با اشاره به اهتمام و اراده هیات رئیسه صندوق ها جهت ارائه خدمات ورزشی سلامت محور به بازنشستگان گفت: طی چند سال اخیر هفت دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان در ۲ بخش آقایان و خانم ها، دو دوره مسابقات فرزندان، دو دوره مسابقات جانبازان برگزار شده است.

رئیس صندوق ها افزود: در خصوص ورزش و المپیادهای سراسری، صندوق خود پیشگام بوده است و سعی کرده ورزش را به عنوان مقوله فرهنگی و اجتماعی به عنوان یک مطالبه و اولویت نزد بازنشستگان و خانواده آنان تقویت کند که خوشبختانه شاهد هستیم اکنون بازنشستگان، ورزش را مطالبه می کنند و این نشانه خوبی برای دست اندرکاران است.  از سوی دیگر برای توسعه ورزش های سلامت محور تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم  چرا که هزینه کرد در ورزش، سرمایه گذاری در بهداشت و سلامت بازنشستگان است البته با ویژگی های که ورزش دارد این هدف با نشاط و امید محقق خواهد شد.

وی ضمن ستودن تلاش دست اندرکاران مسابقات در مراحل انتخابی و نهایی گفت: حدود ۵ هزار نفر در مرحله انتخابی شرکت کردند که ۲۰ درصد نسبت به دوره  پیشین افزایش یافته، البته در صورت وجود ظرفیت های محلی و استانی این تعداد می تواند با جهش مواجه شود با این حال ۶۰۰ نفر در دو مرحله آقایان و خانم ها به مرحله نهایی راه یافتند.

زروانی با اشاره به گفتگو خود با شرکت کنندگان در مسابقات گفت: در مدت چند ساعتی که در جمع همکاران ارجمند ورزشکار بودم نقطه نظرات آنها را شنیدم، عمده سخن در خصوص افزایش مسابقات و زمان مراحل نهایی بود که این موضوع، نشان دهنده موفقیت صندوق ها در اولویت دهی به ورزش در نزد افراد است.

وی تصریح کرد: صندوق نفت در عقد قرارداد با مراکز ورزشی سلامت محور و استاندارد در سراسر کشور هیچ گونه محدودیتی ندارد و از همه فعالان این عرصه می خواهد در صورت تمایل با صندوق نفت قرارداد همکاری امضا کنند چون صندوق بازنشستگی نفت، ورزش برای بازنشستگان را در اولویت قرار داده است.

در این مراسم، سید کامیار کیمیایی رئیس امور فرهنگی، ورزش و گردشگری، مرجان شمشکی عضو شورای ورزش، ثریا خانعلی پور رئیس منطقه یک، مریم نوری مقدیم رئیس منطقه پنج، زال نژاد رئیس نمایندگی چالوس و ابراهیم معنوی رئیس روابط عمومی حضور داشتند. 

گفتنی است هفتمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان صنعت نفت در مرحله نهایی (فینال) به میزبانی نمک‌آبرود مازندران از ۷ لغایت ۱۳ اردیبهشت‌ماه با حضور ۶۰۰ نفر از بازنشستگان خانم و آقا برگزار شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نگین US ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
    1 0
    رشته ها را بیشتر کنید

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =