اختتامیه المپیاد ورزشی مشهد

هفتمین دوره مسابقات سراسری – ورزشی بازنشستگان صنعت نفت در حالی به مرحله نهایی رسید که بنا به گزارش دریافتی ۵ هزار نفر از همکاران بازنشسته در ۲ گروه آقایان و خانم‌ها در مرحله انتخابی آن شرکت کرده‌اند.

هفتمین دوره مسابقات سراسری – ورزشی بازنشستگان صنعت نفت در حالی به مرحله نهایی رسید که بنا به گزارش دریافتی ۵ هزار نفر از همکاران بازنشسته در ۲ گروه آقایان و خانم‌ها در مرحله انتخابی آن شرکت کرده‌اند که نسبت به دوره گذشته افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

این روند صعودی که قابل پیش‌بینی نیز بود بیانگر علاقه‌مندی بازنشستگان به ورزش و تحرک است.  در این دوره از میان ۵ هزار نفر متقاضی ۶۰۰ نفر مجوز شرکت در مرحله نهایی را دریافت کردند. این تعداد بازنشسته ورزشکار از سراسر کشور و هفت منطقه موفق به حضور در مرحله فینال شده‌اند. شنا، دارت، تیراندازی، شطرنج ازجمله رشته‌های ورزشی این دوره از مسابقات است. به اعتقاد کارشناسان روند رو به رشد حضور بازنشستگان در رقابت‌های ورزشی نوید برگزاری مسابقات پرشورتر را در آینده می‌دهد.  سلامت‌محوری از ویژگی رشته‌های ورزشی بازنشستگان صنعت نفت است. چراکه، رشته‌هایی مدنظر دست‌اندرکاران قرار می‌گیرد که آسیبی به ورزشکار وارد نکند و برای ارتقا سطح سلامتی افراد در سن بازنشستگی سودمند باشد.  

مسابقات سراسری بازنشستگان صنعت نفت طی چند سال اخیر به ابتکار صندوق‌ها شکل‌گرفته و در سه سال اخیر این مسابقات در فواصل ۶ ماه یک مرتبه برگزار می‌شود. در کنار این خدمات، بازنشستگان در طول سال می‌توانند از مراکز ورزشی طرف قرارداد با صندوق‌ها به‌وسیله کارت چندمنظوره الکترونیکی (پاسارگاد) نیز بهره‌مند شوند. فهرست این مراکز در بخش «ورزش» در سایت  صندوق‌ها به نشانی www.oipf.ir  در دسترس است.

این دوره از مسابقات ۷ لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه به میزبانی نمک آبرود چالوس برگزار می شود.  

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =