کد خبر: 5195
سرویس: ستادی
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
جلسه دوران

نشست دوره ای جهت بررسی چگونگی استقرار نرم افزار جامع منابع انسانی با حضور روسا و کارشناسان واحدهای زیر مجموعه منابع انسانی و پشتیبانی صندوق ها روز چهارشنبه (۲۱فروردین) برگزار شد.

دراین نشست، شرکت کنندگان نسبت به ارائه راهکارهای عملی جهت استقرار این سیستم به بحث وتبادل نظر پرداختند. بر این اساس، حسین نصرت زاده معاون منابع انسانی وپشتیبانی صندوقهای بازنشستگی نفت گفت: سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی یکی از ابزارهایی است که برای کمک به پیشرفت فناوری اطلاعات در خدمت مدیران منابع انسانی قرار گرفته است. با استفاده از امکانات این سیستم، می توان اقدام به تمرکز زدایی فعالیتها در سازمان کرد و بسیاری از امور را به صورت سیستمی دقیق تر به انجام رساند.

وی افزود: هدف اصلی این معاونت از پیاده سازی سیستم، توسعه ابزارهای اطلاعاتی و ایجاد فرصت مناسب برای  شتاب در بهبود عملکرد معاونت منابع انسانی وپشتیبانی صندوق است.

نصرت زاده در خصوص سیستم الکترونیکی منابع انسانی گفت: این سیستم مجموعه ای جامع و یکپارچه از کلیه داده ها واطلاعات مرتبط با نیروی انسانی با استفاده از تجهیزات سخت افزاری ونرم افزاری به منظور کمک به تصمیم گیری، برنامه ریزی وانجام امور جاری نیروی انسانی صندوقهاست که در مجموع به شکل یک سیستم ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: سازوکار منابع انسانی درقالب سیستمی جامع و یکپارچه در فرآیندهایی مانند: ترفیعات، انتصابات، سنوات، ارزشیابی، اقدامات انضباطی، سیستم های حضور و غیاب و حقوق و دستمزد، درخواست ها تدوین شده است.

معاون منابع انسانی تاکید کرد: امروز ایجاد سیستم ها از منظر فناوری آسان تلقی می شود لذا انچه با اهمیت است جمع آوری صحیح داده ها و شناخت داده های لازم و موثر است و در نهایت چگونگی بکارگیری آنها و پردازش داده هاست. بنابراین داده ها و جمع آوری آنها سرمایه تلقی می شود بنابراین این فرایندها در قالب یک سیستم  قابل تدوین و گردآوری است.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =