کد خبر: 5193
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
878

راهبرد صندوق‌ها در جهت توسعه‌ی ورزش، گردشگری و امور فرهنگی در میان بازنشستگان به کمک کانون‌ها به گونه‌ی در حال تحقق یافتن است که اخبار این رویدادها روزانه دریافت می‌شود.

در ادامه گزارش های دریافتی از سراسر کشور، کانون همدان با توجه به سیاست‌های اخیر صندوق‌ها در حوزه توجه به ورزش و سلامت اقدام به برگزاری کلاس یوگا کرده است. این کلاس حدود چهل شرکت‌کننده دارد که دو روز از هفته به این ورزش مفرح و سالم‌ساز می‌پردازند.

 تهیه یک دستگاه میز پینگ‌پنگ از دیگر اقدامات کانون همدان برای ترغیب بازنشستگان به ورزش بوده است که هر روز صبح علاقه‌مندان به این ورزش را به تفریح و پویایی فرامی‌خواند. شطرنج و دارت از دیگر ورزش‌هایی است که هریک علاقه‌مندانی در میان بازنشستگان دارد و بر این اساس پنج میز شطرنج برای بازنشستگان تهیه شده است.

به گفته جعفر آصفی مقدس رییس کانون همدان، با توجه به محیط طبیعی همدان و برخورداری این شهر از جاذبه‌های طبیعی می‌کوشیم با برگزاری برنامه‌هایی بازنشستگان را از خانه به طبیعت بخوانیم.

 بر این اساس با دعوت از ۴۰۰ تن از بازنشستگان و اعضای خانواده آنان طی دو نوبت، برنامه پیاده‌روی ترتیب داده‌ایم. در این برنامه پس از پیمودن مسیر پارک بوستان تا بلوار ارم، شرکت‌کنندگان در رستورانی سنتی همراه با نوای موسیقی محلی پذیرایی شده‌اند.

برگزاری سه مرحله تور گردشگری به آبشار بیشه در شهر کاشان و غار علیصدر در مجاورت همدان نیز از دیگر برنامه‌های این کانون در جهت رونق گردشگری بوده است.

 دعوت از ۴۵۰ تن از بازنشستگان و خانواده آنان در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، برگزاری جشن در مناسبت‌های ویژه با دعوت از هنرمندان محلی نیز اقدام دیگری است در جهت ایجاد روحیه نشاط و همدلی در میان بازنشستگان و حفظ و تداوم ارتباط آنان با یکدیگر. از دیگر اقدامات کانون همدان برگزاری کلاس‌های آموزشی کامپیوتر و زبان انگلیسی بوده است. بازنشستگان علاقه‌مندان با شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند ضمن پر کردن اوقات فراغت خود، به انجام کاری مفید بپردازند و در کنار تقویت حافظه، نکات جدیدی بیاموزند و بر میزان دانسته‌های خود بیفزایند.

یکی از راهبردهای صندوق های بازنشستگی صنعت نفت توسعه ورزش، گردشگری و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در میان بازنشستگان صنعت نفت در سراسر کشور بوده است بر این اساس طی چهارسال گذشته با فرهنگ سازی و استقبال بازنشستگان شاهد برگزاری رویدادهای مختلف هستیم به گونه ای که هم اکنون روزانه از سراسر کشور اخباری مبنی بر برگزاری برنامه های ورزشی و گردشگری و فرهنگی دریافت می شود که کانون ها در ایجاد آن نقش با اهمیت و تاثیرگذاری ایفا کرده اند.

برای مطالعه اخبار دیگر کانون ها بر روی  سرویس  اخبار کانون ها کلیک کنید.

علاقه مندان به درج اخبار در سایت صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و زندگی نو می‌بایست اطلاعات، اخبار و تصاویر مرتبط را به نشانی ایمیل  zendegieno@oipf.ir   ارسال کنند. تلفن جهت تأیید دریافت ایمیل  ۶۱۶۳۳۳۰۸ است. بدیهی است اطلاعات اخبار رسیده پس بررسی در صورت قابلیت انتشار، منتشر خواهد شد.  همچنین اخبار و تصاویر ارسالی می‌بایست دارای ارزش خبری  و از کیفیت مناسب فنی جهت انتشار برخوردار باشد. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =