کد خبر: 5149
سرویس: رفاهی
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۱
زائرسرا

زائرسرای مشهد مقدس در ایام نوروز در چهار دوره میزبان خانواده شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت است.  

مدیر زائرسرای مشهد مقدس گفت: تا پایان تعطیلات نوروزی در چهار نوبت (۲۵ اسفند تا ۲ فروردین، ۳ تا ۷ فروردین، ۸ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۶ فروردین) شاغلان و بازنشستگان در این مجموعه از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

احمد فرخی‌زاده افزود: استقبال کارکنان و بازنشستگان صنعت در سال جدید به نسبت سال گذشته در همین ایام، افزایش‌یافته است. چنانکه طی دو نوبت ۸۰۰ نفر در این مجموعه اسکان‌یافته‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی زائرسرا گفت: از برنامه‌های ویژه زائرسرا در ایام نوروز، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های پینگ‌پنگ، دارت، فوتبال دستی، مسابقه نقاشی برای کودکان و مسابقات ویژه خانواده‌هاست که در روز پایانی دوره از افراد برگزیده تجلیل می شود.

مدیر زائرسرا درباره امکانات رفاهی افزود: میهمانان زائرسرا می‌توانند به‌صورت تمام‌وقت و رایگان از استخر این مجموعه بهره‌مند شوند.

وی گفت: از تسهیلات ویژه زائرسرا در ایام نوروز، ارائه خدمات آمد و شد به حرم مطهر است که ۵ نوبت در شبانه‌روز مهمانان را به حرم رضوی می‌رساند. این خدمات‌ها به‌صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار داده می‌شود.  در لحظات پایانی سال خدمات حمل و نقل به ۱۵ دستگاه خودرو افزایش یافت تا میهمانان، با تحویل سال در حرم مطهر، سالی پربرکت و فرخنده را آغاز کنند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =