کد خبر: 5144
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
مهندس رحیمی 2

مهندس نصرت رحیمی رئیس هیات رئیسه صندوق ها در پیامی به بازنشستگان و بازماندگان سال نو را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

حلول سال نو و فرا رسیدن فصل بهار را به همه شما همکاران و اعضای خانواده صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. سال ۱۳۹۷ نیز بسان سال‌های دیگر گذشت، خدای مهربان را شاکرم که توفیق خدمت به پیشکسوتان صنعت نفت را دوباره به اینجانب و همکاران عنایت کرد، در پیام سال گذشته نیز اشاره نمودم که خداوند را برای این توفیق که در کنار بهترین‌های صنعت نفت و خانواده آنان هستیم، حمد و سپاس می‌گویم.

در سال ۹۷ تلاش‌ها و برنامه‌های صندوق‌ها معطوف به افزایش سطح رضایت‌مندی بازنشستگان بود که از ذکر جزئیات آن خودداری می‌کنم هر چند شرایط اقتصادی کشور تنگناهایی را در جامعه ایجاد کرد اما تدابیر اتخاذ شده از سوی ارکان صندوق نفت به گونه‌ای پیش رفت که در توسعه و ارائه انواع خدمات خللی ایجاد نشود و به لطف خداوند و دعای خوبان، شواهد حاکی است خدمات پیش بینی شده صندوق طبق برنامه ارائه شده است.

امید می‌رود در سال جدید در پرتوی همیاری و همکاری شما، ثبات و نظم جاری ادامه و البته خدمات صندوق‌ها در ابعاد مختلف از منظر کمی و کیفی ارتقا یابد.

استمرار ارائه خدمات به بازنشستگان در پرتو تامین «منابع پایدار» است. بنابراین ارکان سرمایه‌گذاری صندوق‌ها در برنامه بلندمدت کوشش می‌کند طی ساز و کارهای مشخص، منابع را در محل‌هایی که تخصص ماهیتی صندوق است سرمایه‌گذاری یا سهم خریداری کند. از این رو، این طرح‌ها به طور عمده معطوف به حوزه انرژی است زیرا بازده سرمایه‌گذاری و برگشت سرمایه در صنعت نفت و انرژی «سریع و پایدار» است. بدین جهت، رویکرد مذکور پشتوانه‌ای استوار برای استمرار خدمات بازنشستگان می‌باشد که به امید خداوند متعال طی سال‌های پیش رو نیز از منافع آن برخوردار خواهند شد.

بسان گذشته ابراز می‌کنم که به حمایت تک‌تک شما بزرگواران بازنشسته در جای جای ایران اسلامی دلگرمیم و به همه عزیزان این قوت قلب را می‌دهیم که صندوق نفت برای انجام تعهدات قانونی خود در آینده تنگنایی نخواهد داشت.

در پایان برای همه بازنشستگان صنعت نفت و خانواده آنان سلامت، صحت و بهروزی و سعادتمندی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

منبع: زندگی نو 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =