تجلیل از بازنشستگان نفت فلات قاره

مراسم تکریم از ۲۹ تن از کارکنان شرکت نفت فلات قاره، که تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، عصر روز چهارشنبه (15، اسفند ماه) در مجموعه فرهنگی آموزشی شماره یک صنعت نفت برگزار شد.

بازنشستگان شرکت فلات‌ قاره در روزهای پایانی سال ۹۷ همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن گردهم آمدند. این جشن که به همت روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره برگزار شده بود، با حضور مدیر عامل این شرکت و جمع کثیری از بازنشستگان و خانواده های آنان  از ۲۹ تن از کارکنان این شرکت که تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمدند به همراه چهار بانوی نمونه شاغل در شرکت فلات‌ قاره تقدیر به‌ عمل آمد. 

پاسداشت فرصت‌ها

مهندس حمید بورد، مدیرعامل شرکت نفت فلات‌ قاره در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده‌های صنعت نفت گفت: ما همواره در پی آنیم که فرصت حضور در جمع کارکنان صنعت را مغتنم شمرده و شریک لحظه‌های شاد آنان باشیم. خوشحالم که بار دیگر این فرصت فراهم شد تا  میزبان شما همکاران باشیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان در طی سال‌های خدمت، به نقش و ارزش صبوری خانواده آنها اشاره کرد و گفت: تلاش همسران برای گرم‌نگه داشتن کانون خانواده و حفظ نظام و سامان آن قابل ستایش بوده و از این روست که خانواده کارکنان اقماری با فراهم کردن زمینه آرامش و آسایش خانواده، سهمی بزرگ در فعالیت همسران خود دارند. وی بار دیگر با تقدیر از همکاران خود، به مادران و همسران حاضر در مراسم تبریک گفت.  

مدیرعامل شرکت نفت فلات‌ قاره خطاب به بازنشستگان گفت: بازنشستگی نیز همانند دیگر مراحل عمر مرحله تازه‌ای است که باید با نگرش مثبت و برنامه‌ریزی قدم در آن بگذاریم تا بتوانیم از این دوران نیز بهره وافر ببریم.

وی در ادامه سخنانش با مرور کارنامه یکساله شرکت فلات‌قاره گفت: سال گذشته دو قول به همکاران داده بودیم که با خشنودی باید گفت یکی از آنها تحقق یافته و دیگری نیز مراحل نهایی خود را طی می‌کند و تصور می‌رود در نیمه سال ۹۸ به طور صددرصد به نتیجه برسد.

مورد اول ثبت زحمات تلاشگران شرکت خطوط لوله بود که تاریخ ۵۰ ساله این شرکت و فعالیت‌های آن در قالب کتابی گردآوری شده و در این مراسم رونمایی می‌شود.

دیگر نهادینه ساختن مدیریت دانش در مجموعه فلات قاره است که همچنان در حال جمع‌آوری دانش اندوخته در نزد بازنشستگان هستیم که خوشبختانه این کار نیز عملیاتی شده و راه زیادی تا تکمیل آن باقی نمانده است.

مهندس حمید بورد با اشاره به نقش اثربخش کارکنان بازنشسته و تجربه درازآهنگ آنان در صنعت نفت ابراز کرد : سرمایه اصلی در بحث مدیریت دانش، بازنشستگان هستند که باید از دانش آنها بهره برد. وی سال‌های اخیر را از بهترین و ثمربخش‌ترین سال‌های شرکت خطوط لوله عنوان کرد که در محدوده‌ای نزدیک به ۱۲۰۰ کیلومتر طول و ۲۰۰ کیلومتر عرض و بر ۲۰۰ سازه دریایی فعالیت خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

مهندس بورد، فلات قاره را یک ایران کوچک خواند که در همه شهرهای ایران دارای نمایندگی بوده و امکانات عملیاتی آن بر گستره دریا بنا شده است.

وی در ادامه از امکان حضور خانواده کارکنان در محیط‌های کاری در ایام نوروز خبر داد و گفت: این امکان را فراهم آورده‌ایم که کارکنان در ایام نوروز در کنار خانواده خود قرار گیرند و ضمن انجام وظایف خود به حضور خانواده نیز دلگرم باشند و از سویی خانواده‌ها نیز با سختی کار کارکنان آشنا شوند.

مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره در پایان با اشاره به امکانات رفاهی فراهم شده برای کارکنان فلات‌ قاره بیان کرد : سال گذشته اقدامات رفاهی بی‌نظیری در حوزه گردشگری در اختیار کارکنان قرار داده شد. امید است که امسال نیز چنین باشد.

وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این برنامه، آغاز ارتباط بیشتر با همکاران بازنشسته باشد و نه روز خداحافظی با این عزیزان.

درحاشیه این مراسم، از تاریخ شرکت نفت فلات‌ قاره ایران در قالب کتابی تحت عنوان «نفت در خلیج فارس» با حضور حمید بورد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره و مهندس علیخانی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد.

این کتاب از سوی دکتر مسعود فروزنده در مدت حدود یک سال به نگارش درآمده است.

جشن تقدیر از بازنشستگان شرکت نفت فلات‌قاره با اجرای برنامه‌های شاد هنری و موسیقی به پایان رسید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =