کد خبر: 5127
سرویس: خدمات رفاهی
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵
کارت

توزیع کارت های جدید چند منظوره الکترونیکی بازنشستگان صنعت نفت از آذر ماه ۹۷ آغاز شد و تاکنون نزدیک به ۹۰ درصد بازنشستگان و حدود ۷۰ درصد بازماندگان کارت های خود را تحویل گرفتند.

توزیع کارت های جدید چند منظوره الکترونیکی بازنشستگان صنعت نفت از آذر ماه ۹۷ آغاز شد و تاکنون نزدیک به ۹۰ درصد بازنشستگان و حدود ۷۰ درصد بازماندگان کارت های خود را تحویل گرفتند. از همان ابتدا جیب نقدی کارت فعال شد. البته همزمان به اطلاع صاحبان کارت از طریق نشریه و سایت صندوق ها رسانده شد که اعتبار جیب خرید را با استفاده از کارت خوان عضو شبکه شتاب به مصرف برسانید.

 خوشبختانه بازنشستگان به خوبی از نحوه استفاده اینگونه کارت ها مطلع بودند. بنابراین، در خصوص نحوه خرید تقریبا هیچگونه محدودیتی ایجاد نشد؛  به مرور جیب ورزش کارت نیز فعال شد. از این رو، بازنشستگان مجاز شدند از مجتمع های ورزشی " خدمات "  دریافت کنند. البته تا کنون نزدیک به ۳۰۰ مرکز ورزشی قرارداد خود را با صندوق، نهایی کرده اند که این آمار به طور حتم افزایش خواهد یافت.

پس از این اقدام، خدمات جانبی کارت مهیا و سرویس پیام کوتاه پاسارگاد نیز بدون هزینه برای صاحب کارت فعال شد. طی ۳ ماه از عمر این کارت بازنشستگان دو شارژ اعتباری برای جیب خرید و هدیه روز زن مختص خانم ها و شارژ جیب ورزش را تجربه کردند. این طرح یا بهتر بگوییم این کارت چند منظوره، ظرفیت آن را دارد تا خدمات دیگری به آن افزوده شود؛ به همین دلیل نگه داری آن ضروری است. امید می رود توسعه ی خدمات گردشگری و فرهنگی بازنشستگان صنعت نفت به وسیله این کارت آسان تر شود بدان معنا که نیازی به کارت دیگر برای خدمات جدید نیست. به اعتقاد کارشناسان این طرح در نوع خود در فهرست برنامه های کم نظیر است که خوشبختانه ارکان صندوق ها توانست آن را اجرا کند.

این گزارش می افزاید در زمان توزیع کارت، پیامک دریافت به تناسب نشانی ثبت شده در سامانه جامع برای بازنشستگان ارسال شد به همین دلیل آن دسته افرادی که نشانی یا تلفن تماس خود را پس از تغییر اصلاح نکرده یا ناقص ثبت کرده بودند پیامک را به تناسب نشانی قید شده دریافت کردند. بنابراین توصیه می شود چنانچه اطلاعات فرد مانند نشانی یا تلفن تغییر کرد آن را به نمایندگی صندوق ها اطلاع دهد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =