کیمیایی 1

رئیس امور فرهنگی، گردشگری و ورزش صندوق ها گفت: پس از انجام ۶ رقابت در مسابقات چهار جانبه فوتسال بازنشستگان صنعت نفت، جام قهرمانی به تیم فوتسال بازنشستگان آبادان رسید.

سید کامیار کیمیایی با بیان این مطلب تصریح کرد: تیم های آبادان، تهران، شاهین شهر و اهواز به ترتیب مقام های اول تا چهارم را از آن خود کردند.
 
وی افزود: در روز آخر مسابقات، تیم های آبادان و تهران به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه مساوی، یک بر یک پایان یافت؛ اما در امتیاز شماری تیم آبادان بیشترین امتیاز را کسب و عنوان نخست مسابقات را از آن خود کرد.

دبیر شورای ورزش صندوق ها افزود: از نکات به یادماندنی این مسابقات، حضور آقای ابراهیم قاسمپور بازیکن ملی سابق و مربی صنعت نفت آبادان و آقای حقیقیان کاپیتان سابق تیم ملی ایران به عنوان تماشاگر بود.

نخستین دوره مسابقات فوتسال بازنشستگان ۱۳ لغایت ۱۷ بهمن ماه در کردان کرج به شکل آزمایشی برگزار شد؛ حال نتایج و گزارش این رویداد ورزشی در بخش های تخصصی بررسی و برای ادامه آن تصمیم گیری خواهد شد. آنچه مشخص است تاثیر ورزش بر سلامتی و نشاط بازنشستگان است اما شکل توسعه ی آن با توجه به سن بازنشستگان نیز با اهمیت است.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =