کد خبر: 4977
سرویس: معرفی کتاب
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
بهترین قصه گو

کتاب «بهترین قصه‌گو برنده است» اثر آنت سیمونز از مجموعه‌ی «روایت در کسب و کار»، به شما نشان می‌دهد چه‌طور با سرمایه‌گذاری روی داستان سود کنید.

«پدرم من را بزرگ کرد که قصه‌گو شوم. ماجرای اولین شغلش ـ صید ماهیان طعمه برای ماهی‌گیران ـ‌ را برایم می‌گفت و اعتماد به نفسم را با شرح پر آب و تاب سودی که نصیبش شده بود، بالا می‌برد.

ماجرای ورشکست شدنش را می‌گفت و مرا از تصمیم عجولانه می‌ترساند.» قصه، فقط به کار خواباندن بچه‌ها نمی‌آید. قدرت قصه در دنیای بزرگ‌ترها باور نکردنی است. با داستان می‌شود درباره مشکلات جهان حرف زد،‌ برای آن‌ها راه‌حل یافت و دنیا را جای بهتری کرد. قصه‌ها در رونق کسب و کار تاثیر شگفتی دارند.

آن‌هایی که هر روز همراه غذایشان قصه به محل کار می‌برند، ردی در رابطه به جا می‌گذارند که فراموش نمی‌شود. قصه‌گویان ارتباط‌شان با مشتری، همکار، رئیس و ارباب‌رجوع را همراه می‌کنند و به سطح تازه‌ای از آورده‌های مالی و شغلی می‌رسند.

قصه اطلاعات خام را شخصی می‌کند، اعتماد می‌آورد و کاری می‌کند که دیگران به آن‌چه عرضه می‌کنید یا به آن‌ها می‌فروشید، اطمینان کنند. کتاب «بهترین قصه‌گو برنده است» شما را با شگردهای موثر قصه‌گویی در کسب و کار آشنا می‌کند.

این کتاب به شما نشان می‌دهد چه‌طور با سرمایه‌گذاری روی داستان سود کنید، چه‌طور با قصه در هر موقعیتی به همکاری و تعامل با دیگران بیفزایید و از درگیری‌ها دور بمانید. «بهترین قصه‌گو برنده است» کمک می‌کند به چشم خود ببینید چه کارهای بزرگی از این واقعیت‌های کوچک که قصه نام گرفته‌اند، بر می‌آید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =