هاشمی رئیس منطقه 2

امسال ۱۷ مرکز درمانی و تشخیصی و ۵۶ مجتمع ورزشی جدید برای بازنشستگان خوزستانی عقد قرارداد یا تمدید با توسعه شد؛ برای نخستین مرتبه همایش های کاربردی ارتقای سلامت در اهواز، ماهشهر و آبادان برپا شد.


سید محسن هاشمی، رئیس منطقه دو صندوق ها با بیان این مطلب گفت: ۱۷ مرکز جدید تشخیصی و درمانی در شهرهای بهبهان، ایذه، مسجدسلیمان، رامهرمز ، ماهشهر و آبادان برای بازنشستگان عقد قرارداد جدید یا تمدید با توسعه شد.  

وی افزود: در همین مدت ۵۶ مجتمع ورزشی برای بازنشستگان در خوزستان فعال شد که این روند با شتاب ادامه دارد؛ چرا که مقوله « ورزش » بازنشستگان مانند « درمان » از سوی صندوق ها با اهمیت و در اولویت است. از این رو،  در کنار ارائه خدمات به بازنشستگان در حال بررسی مراکز درمانی، ورزشی و البته نیازسنجی هستیم تا این گونه خدمات برای بازنشستگان بهبود یابد. بنابراین، به مرور خدمات گیرندگان افزایش سطح مطلوبیت خدمات را شاهد خواهند کرد.  

رئیس منطقه دو صندوق ها گفت: برخی شهرها و یا مناطق اهواز دارای امکانات محدود شهری است. بنابراین، صندوق ها از امکانات و ظرفیت های موجود نهایت استفاده را خواهد کرد. چرا که، کارکنان منطقه دو و بازنشستگان خوزستانی، یک خانواده را به عنوان منطقه ۲ تشکیل می دهند. بنابراین، با توان مضاعف بهترین امکانات موجود در استان را در ابعاد ورزش و درمان برای اعضای خانواده منطقه دو فراهم خواهیم کرد که آمار و ارقام موئد این رویکرد است.  

وی در ادامه به برگزاری ۲ نوبت همایش ارتقای سلامتی در این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: گروه متخصص شامل پزشکان سطح اول کشوری که تخصص های لازم برای سنین بازنشستگی را دارا می باشند با تدابیر ستاد صندوق ها،  با حضور در اهواز ، ماهشهر و آبادان دو نوبت و در چند قسمت، آموزش های ویژه سلامتی را در حوزه های مختلف ارائه کردند که مورد استقبال اعضای خانواده منطقه ۲ قرار گرفت.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =