کد خبر: 4929
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
معارفه خانعلی پور

آئین معارفه سرپرست جدید و تکریم سرپرست پیشین منطقه یک با حضور رئیس و معاونان صندوق ها روز چهارشنبه (21 آذرماه) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، افخم زروانی، رئیس صندوق ها در این آئین گفت: منطقه یک صندوق ها از منظر، جمعیت تحت پوشش، دارای اهمیت است؛ چرا که جامعه بزرگی از بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت از نمایندگی های این منطقه، خدمات پیش بینی شده را دریافت می کنند.

وی افزود: سرپرست جدید منطقه یک از میان هشت نفر از افرادی که مدنظر بود برگزیده شده است و یکی از مهمترین ویژگی های فرد جدید، آشنایی کامل با نمایندگی ها، قوانین، مقررات امور بازنشستگی و رفاه است لذا امید می رود فرایند ارائه خدمات در این منطقه بیش از گذشته بهبود یابد.

رئیس صندوق ها گفت: برنامه های گردشگری، فرهنگی، ورزشی، ایثارگران و درمان منطقه یک با راهبردهای که ستاد تدوین می کند می بایست شتاب گیرد.  

در ادامه این آئین، سید عبدالامیر شیرازی، معاون امور بازنشستگی و رفاه افزود: کارسنجی و تقسیم صحیح وظایف بر حسب نیاز و توانمندی کارکنان باید به شیوه ای باشد که به ارائه خدمات موثر به جامعه خدمات گیرنده معطوف و نهایی شود.

وی با اشاره به فرایندهای مدیریت گفت: رئیس منطقه نباید در جزئیات اجرایی دخالت کند بلکه باید، تفکر و اندیشه مدیریتی خود را صرف مشاهده، مطالعه و بهبود فرایندها کند. البته تحقق این راهبرد در گروه تقسیم درست و اثربخش وظایف میان کارکنان است.

معاون امور بازنشستگی و رفاه افزود: خدماتی که هم اکنون در مناطق صندوق ها ارائه می شود از سطح قابل قبول و استانداردی برخوردار و این اثبات شده است؛ اما تلاش برای بهبود خدمات می بایست دائمی باشد. از این رو، خرسند هستیم که سرپرست جدید منطقه یک از ظرفیت نیروی جوانی و دانش این کار برخوردار است.  

در پایان این گردهمایی، با اهدا لوح از مریم حیدری سرپرست پیشین قدردانی و حکم ثریا خانعلی پور به عنوان سرپرست جدید منطقه یک، اعطا شد.

صندوق های بازنشستگی صنعت نفت، دارای هفت منطقه برای ارائه خدمات است که سراسر کشور را پوشش می دهد؛ تهران بزرگ بخشی از منطقه یک است. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =