کیمیایی

رئیس امور ورزش و گردشگری صندوق ها گفت: با بهره مندی از کارت های الکترونیکی خدمات رفاهی، ورزش و گردشگری به بازنشستگان شتاب خواهد گرفت.

سید کامیار کیمیایی رییس امور فرهنگی، گردشگری و ورزش صندوق‌ها درباره مزایای استفاده از کارت چند منظوره الکترونیکی برای بازنشستگان گفت: با بهره‌مندی از کارت الکترونیکی، مسیر توسعه خدماتی مانند ورزش، رفاهی و گردشگری بیش از گذشته هموار خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون این امور با بیش از ۵۰۰ مرکز ورزشی و گردشگری در سراسر کشور قرارداد همکاری منعقد کرده است که با افزوده شدن امکان استفاده از خدمات با کارت‌های الکترونیک، هدف صندوق‌ها در جهت توسعه ورزش و ارتقای روحیه بازنشستگان و خانواده آنان بهتر محقق خواهد شد.

به گفته رییس امور ورزش و گردشگری، استفاده از فناوری اطلاعات گامی موثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات بوده که دستیابی به عدالت در بهره‌مندی از خدمات یکسان را امکانپذیر می‌سازد.

کیمیایی افزود: پس از توزیع کامل کارت ها، خدمات در این بستر ارائه خواهد شد. بنابراین، افراد دغدغه ای بابت زمان دریافت کارت نداشته باشند، این کارت در زمان مشخص و پس از اطلاع رسانی از سوی دفاتر نمایندگی، تحویل افراد خواهد شد.

صندوق های بازنشستگی صنعت نفت تابستان امسال با همکاری بانک پاسارگاد قرارداد تحویل کارت چند منظوره ویژه بازنشستگان صنعت نفت را امضا کرد؛ قرار است هزینه برنامه‌های پیش‌بینی شده در زمینه امور رفاهی، ورزش و بن های احتمالی و سایر خدمات مشابه در این کارت متمرکز شود. با بهره‌گیری از این کارت الکترونیکی چند منظوره از پراکندگی کارت ها و ازدیاد آنها جلوگیری خواهد شد و بازنشستگان برای دریافت خدمات نوین نیازی به دریافت کارت جدید نخواهند داشت.

سیاست صندوق ها در حوزه ارائه خدمات، توسعه کمی و کیفی آن با تکیه بر فناوری اطلاعات است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • عباس رنجبر IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    7 0
    باسلام.باتشکر از زحمات تمامی همکاران محترم که در این زمینه تلاش میکنند.سلامتی وموفقیت براتون آرزومندم
  • عبدالرسول اسکافی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    2 0
    باسلام.وتشکر از زحمات تمامی همکاران محترم .سلامتی وموفقیت براتون آرزومندم
  • ناصر باریکانی GR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    1 0
    آیا باید برای گرفتن این کارت نام نویسی کنیم

    پاسخ سایت: خیر

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =