المپیاد ورزشی بازنشستگان مشهد

صندوق های بازنشستگی صنعت نفت با 546 مجتمع ورزشی در سراسر کشور برای ارائه خدمات ورزشی به بازنشستگان قرارداد امضا کرد؛ شمار این مکان ها تا پایان سال به یک هزار خواهد رسید.

صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت با هدف ایجاد نشاط، کاهش محدودیت های جسمی و هزینه های درمانی، راهبرد توسعه ی ورزش های سلامت محور را در دستورکار قرار داده است. از این رو، صندوق ها پس از شناسایی ظرفیت هر کدام از شهرهای کشور نسبت به تنظیم قرارداد با مجتمع های ورزشی آنان اقدام کرده است؛ مکان های برگزیده شده در فهرست با کیفیت ترین مکان های ورزشی قرار دارد. 

در این فرایند، ظرفیت مجتمع های ورزشی هر منظقه و فراوانی سکونت بازنشستگان مدنظر قرار گرفت. بنابراین، پوشش خدمات ورزشی با اولویت های بیان شده برای بازنشستگان ادامه خواهد داشت. از این رو، کارشناسان امور ورزش و گردشگری صندوق ها پیش بینی کرده اند تا پایان سال تعداد مراکز ورزشی دارای قرارداد با صندوق ها به یک هزار افزایش خواهد یافت که تحول شگرفی در امر ورزش و پیشگیری از بیماری خواهد بود. 

در پایان یادآوری می شود رسالت و تکلیف اصلی صندوق ها پرداخت مستمری به بازنشستگان عادی است و تمام برنامه های ورزش، گردشگری و درمان فوق برنامه محسوب می شود. 

به زودی نشانی این مراکز به شکل کامل در سایت صندوق ها قرار خواهد گرفت.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • دولت محمدی کله سر ۶۰۰۰۵۳ NL ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    6 1
    بسیار عالی
  • عبدالرضا صادقی IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    2 0
    با سلام..دقیقا بهترین خدمت به بازنشستگان خدمات و امکانات ورزشی تفریحی است.چرا که با ورزش و شاد نگه داشتن .روح و جسمی سالم به ارمغان می آورد .و آنها کمتر مریض می شوند و در هزینه های درمانی هم صرفه جوئی شده وبه نفع صندوق بازنشستگی .و در نهایت به نفع باز نشسته است.مخصوصا استخر شنا.و تورهای گردشگری....
  • عزیزاله نیک فرجام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    2 0
    بادرودوعرض تشکرازتلاشهای دست اندرکاران بسیارکارارزنده ای می باشد

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =