کد خبر: 4734
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
گگگ

آیین اختتامیه دومین المپیاد ورزشی فرزندان بازنشستگان صنعت نفت شامگاه چهارشنبه (هفتم شهریورماه) با پایان رقابت در بخش بانوان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی صندوق ها، آیین اختتامیه دومین المپیاد ورزشی فرزندان بازنشستگان صنعت نفت در بخش بانوان، شامگاه چهارشنبه (هفتم شهریورماه۹۷) برگزار شد. 

سید کامیار کیمیایی رئیس امور ورزش و گردشگری صندوق های بازنشستگی صنعت نفت در این آیین گفت: توسعه برنامه های ورزشی برای بازنشستگان و خانواده آنان از اولویت های صندوق است. از این رو، برای دومین مرتبه گردهمایی ورزشی فرزندان بازنشستگان صنعت نفت در ۲ بخش آقایان و خانم ها در  مجتمع ورزشی – تفریحی ایثار در استان البرز (کردان) برگزار شد.

رئیس امور ورزش و گردشگری با قدردانی از حمایت  و پشتیبانی رئیس هیئت رئیسه و رئیس صندوق ها در برگزاری این چنین مسابقات افزود: ورزش عامل مهمی در ایجاد نشاط در جامعه است. بنابراین، توسعه آن برای همکاران بازنشسته و فرزندان آنان ضروری است.

وی گفت: برگزاری این گردهمایی های بزرگ ورزشی برای بازنشستگان صنعت نفت و بازخوردهای مثبت آن سبب شد اکنون دامنه برگزاری چنین مسابقاتی به حوزه خانواده و فرزندان گسترش یابد.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در بخش آقایان و بانوان در رده های سنی ۱۴ الی ۱۶، ۱۶ الی ۱۸، ۱۸ الی ۲۲، ۲۲ الی ۲۴، ۲۴الی۲۶، در رشته های شنا، پینگ پونگ، بدمینتون، تنیس روی میز و شطرنج با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است در این دوره مسابقات فرزندان بازنشستگان از مناطق هفتگانه تحت پوشش صندوق پس از انجام رقابت های انتخابی در مرحله نهایی حضور یافتند و ۴۵۰ نفر از فرزندان  در رشته های شنا، بدمینتون، پینگ پونگ و شطرنج در ۲ بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.  

این رویداد از ۲ لغایت ۸ شهریورماه ۹۷برگزار شد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =