کد خبر: 4714
سرویس: گردشگری
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
گردشگری بازنشستگان دیزین / فلات

بازنشستگان فلات قاره در اردوی فرهنگی از منطقه دیزین بازدید کردند در این گردهمایی بیش از یکصد تن از بازنشستگان و خانواده آنان حضور داشتند.

 کانون بازنشستگان فلات قاره اقدام به برگزاری تور 2 روزه دیزین برای 104 تن از بازنشستگان و خانوادهای آنان کرد؛ چندی پیش نیز این کانون در برنامه ی مشابه، جمع دیگری از همکاران بازنشسته را جهت بازدید از منطقه دیزین اعزام کرده بود. توسعه ی برنامه های فرهنگی - گردشگری از راهبردهای صندوق ها جهت ایجاد نشاط در میان بازنشستگان و خانواده آنان است. 

به گزارش روابط عمومی صندوق ها، همزمان با افزایش تعداد اردوهای گردشگری برای بازنشستگان طی تابستان امسال به ۴۰ برنامه، درخواست های دیگری در این زمینه در حال بررسی است که موید افزایش مجدد عدد اعلامی تا پایان تابستان است.

صندوق های بازنشستگی صنعت نفت، طی یکسال گذشته تلاش کرده تا زیرساخت توسعه ی برنامه های گردشگری، فرهنگی و ورزشی را توسعه دهد؛ به نظر می رسد افزایش تابستانه این برنامه ها با وجود گرمای فصل، بیانگر پیامدهای مثبت این راهبرد است.

این برنامه ها به وسیله نمایندگی های صندوق در سراسر کشور و کانون های فعال انجام شده است.

دیزین، سرعین، شهرکرد، شیراز، کلاردشت، جنگل‌های عباس‌آباد و مجتمع تفریحی نمک‌آبرود، برخی از مقاصد تابستانه برنامه های یاد شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • Jamshid Golmakani IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    0 0
    خيلي خوب

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =